Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

reggeli gyors

2012.07.25. 06:00

szerző: B.-né Erika

phpYxLlCiPM.jpgbetegség, bár már egész tűrhető, nem is köhögök annyit, sőt ma, ha nem fogok köhögni kimegyek kicsit és terjesztgetem a szárnyaim, lassan futok, a fulladnék megállok és haza jövök, de nem bírom ezt a futásnélküliséget. És fogyok. ennyit veszítenék az izomból? de nem hiszem a gyaloglás továbbra is 2*3 km és pár fekvőtámaszt is csináltam mostanában és kitartásokat.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr984676429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2012.07.25. 21:59:17

Hú, nem semmi!
Elképzelhető, hogy betegség miatt lesz ez a gyors fogyás. Nem tudom, hogy izom-e, azért sanszos, hogy az is van közte.
Tükör mit mutat?

Majd kiderül úgyis, ha újra nyomatod a futást, és a dvd-t. ;-)
Sikerült eljutni végül? Én ma nem voltam úszni... Talán pénteken. Remélem.

B.-né Erika 2012.07.26. 16:45:53

@Scala: jó úszást! :) remélem sikerül eljutnod,
nem tudom láttad-e a Lifetilt cikke megihletett egy másik internetes oldalt, belinkelem olvass:
www.anyahajo.hu/index.php/fashion-style/316-kultursokk

Scala 2012.07.26. 23:44:51

@B.-né Erika: Köszi-möszi. Beszámolok ha voltam, kaptam orvosi engedélyt, hogy akár kilométereket is, ha bírom. Max. egy km-t fogok menni a héten.
Link: :-))) Csak a képeket néztem egyelőre!
Mondjuk szerintem a magyar nők messze nem a legszebbek a világon, se 25 alatt, se 40 felett... egyszerűen az araboknak pl. sokkal gyönyörűbb hajuk van, és rohadt ápoltak (Libanon), persze öregszenek is, na de ott vannak a brazilok, az összes félvér, a puerto ricoiak (Jennifer Lopez) mindenki egy tízessel néz ki kevesebbnek a koránál, de ennél lényegesebb, hogy nagyon nőiesek. Nincs ez a deklasszált német darabosság, orosz durvasággal kombinálva. Nekem egyébként a spanyol nők (értsd spanyolországi nők) is nagyon tetszettek, azok a hajak! De ott régen jártam, az is igaz. A latin országokban senkinek nem jut eszébe fiúhajat vágatni, és a hízás sem igazán fájnos.

Tomisz 2012.07.27. 10:22:26

Szerintem csak azért látod így, mert a kreol bőr ápoltabbnak hat. Főleg messziről amikor nem látod hogy bizony azokon is van hiba, csak jó a "tereprejtőszín". :))

Erika meg nem hiszem hogy izmot veszítene, ha tud enni normálisan a betegség mellett.

Scala 2012.07.27. 12:10:13

@Tomisz: araboknak szarabb a bőre, és igen, ők rosszul is öregszenek. Persze nagyon sokan dohányoznak ott, az is hozzájárul.
Tény, hogy a félvér bőr nagyon hálás dolog (Halle Berry). :-)

Mindemellett ízlés, ápoltság, nőiesség több van délebbre.
süti beállítások módosítása