Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

Reggel

2012.07.01. 13:11

szerző: B.-né Erika

phoca_thumb_l_DSCF1992 (1).jpgReggel ezzel indulok, rosszabbra vártam, bár már alapból oda figyelek mikor mit ehetek :) A centik is jól alakultak nem változott az előző méréshez képest. a belső combomat kell jobban alakítanom a többit csak simán, formálok és figyelek a lányokra :)
Pár centi adat így mára:

  2012.07.01
kg. 58,8
csípő: 88
popsi: 92
comb  56,5
derék 71
mell 90
mell alatt 84
kar 27
nyak 0
vádli 38
BMI 21,60
9:30-1kv, 1 sz. rozskenyér, 5 sz. sonka 1 pari 1/2 paprika
12- 100 túró + 50 natúr joghurt, vanilia aroma= mélyhűtő = én fagyim :)
14 ? spenót főzelék az már tuti....
17-uzsi 
20-vacsi
 

Címkék: mérleg centi

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr334621885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virág40 2012.07.01. 15:53:49

Jössz a szerdai runtilt-ra.?

dorka80 2012.07.01. 22:04:01

Megkérdezhetem (bocs, ha már írtad), hogy mikor/miért volt nálad a katt és eldöntötted, lefogysz? Nekem "szinte mindenem megvan" a boldogsághoz, de a súlyom az, ami nagyon-nagyon bezavar. Mindig éhes vagyok :(.

B.-né Erika 2012.07.01. 22:23:44

@Virág40: 70 - 30% , hogy ott leszek, kicsit későn érek haza,korán is kelek, de még mérlegelem, hogy ott leszek :) a múltkorira is menni akartam, lebetegedtem azóta nem is futottam, kellene a "löket", amit a sziget kör ad :)
@dorka80: 31 évesen ráálltam a mérlegre és ott 87,5 kg-ot láttam (ami a már majdnem 90) ott jött a katt! 31 évesen nem lehet 90 kilósan élni!!! Hiszen még fiatal voltam ;) akkor jött elsőnek a mennyiségen vettem vissza majd meghatároztam, hogy mit nem, mit iktatok ki, majd a torna, az aerobik ami heti 2* így ment amig már 7-essel kezdődött aztán 79-74 között már a sütiket is kezdtem elhagyni, utána jött a LIFETILT, ha az elején tudom ezt amit most jóval könnyebben, gyorsabban lement volna, mindig csak halogattam a futást (nem tudtam elkezdeni) addig a pillanatig amikor beválasztott a Tomi és már menni kellett és megtetszett, folyamatosan léptem át a határaimat 2 hetente olyan gyorsan fejlődtem, én nagyon meglepődtem amikor novemberben a 700 m, majd 2011.12.31-én 10 km :) lefutottam életem első 10-esét majd még egyszer és még egyszer legutoljára áprilisban, lassan itt az ideje, hogy újra lefussam :)
Az első két hétben van csak ez, hogy éhes vagy, de nem is igazán éhes hanem , csak úgy rágnál valamit, de akár azt is érezheted, hogy a szénhidrát nagyon kívánod az édeset cukrot, ilyesmi akkor a kezdeti lelkesedés juttasson ezeken a pontokon, hiszen MINDEN FEJBEN DŐL EL! Milyen mozgást választasz?

PrettyWitch 2012.07.01. 22:36:04

@dorka80: Rágcsának nagyon jó a csíkokra vágott répa, főleg ebből a mostani új répából, tényleg nagyon finom.

dorka80 2012.07.02. 21:10:06

@PrettyWitch: jó ötlet, kipróbálom! Köszi! :)

dorka80 2012.07.02. 21:32:29

@B.-né Erika: Tényleg csak gratulálni tudok!!!
Olvastam a naplód, de a Lifetilt után, és nem az elejétől. Ma volt egy kis időm, és az elejétől kezdtem olvasni. Így már több dolgot megértek! :) Megtaláltam az 5 napos diétát. Nem kívántál meg mást egy idő után? Kinyomtattam, ahogy egyszer tanácsoltad! :)
Heti 3* járok aerobicra (bár a nyáron baromi nehezen tudom megoldani), vasárnaponként konditerem. Eddig csak kondiba jártam, de az bezárt, ezért az aerobic maradt (konditerem azóta ismét kinyitott :) ). Aztán kiderült, hogy nagyon élvezem és elkezdett feszes lenni a bőröm. 1 gondom lett: az edzés megvolt, de ettem mellette, így kis idő után 2.5 kg jött fel rám. Cm-re u.az vagyok, súlyra ennyivel több.
És igen! Elhiszem, hogy minden fejben dől el! De nálam... :S De jó is lenne!!!
Egy a lényeg, olvaslak folyamatosan és nagyon megpróbálom betartani, amit mondasz/írsz! :)

Scala 2012.07.04. 04:55:17

Nekem is a belső comb a kritikus terület. A legtöbb gyakorlatot oda ismerem, de be kell vallanom, hogy jóval, kétszer olyan nehezen megy, mint bárhol máshol (has vagy kar). A comb valami kegyetlen tud lenni, ha gép nélkül formálod. Géppel én csak a kardió gépeket próbáltam, a gyúrós részre nem mentem még soha. :-)

Kis mosolyhoz:

"A főnök aggódik a beosztottja miatt, mert 12:00-kor mindig elmegy valahová, 14:00-kor megérkezik, és újra leül dolgozni. Felbérel egy detektívet, hogy kiderítse, mit csinál közben. A nyomozó másnap jelenti:

- János ismét elhagyta az irodát, beszállt a kocsijába, a házához hajtott és bent lepihent. Utána megebédelt a hűtőjében talált ételből, és lefeküdt a feleségével, ezután elszívott egyet a legjobb szivarjai közül, és visszajött dolgozni.

- Én már azt hittem valami baj van. Ez nagyon egészséges!
- Nos, megengedi, hogy tegezzem?
- Természetesen.

-Akkor elmondanám még egyszer:

János elhagyta az irodát, beszállt a kocsidba, a házadhoz hajtott és bent lepihent. Utána megebédelt a hűtődben talált ételből és lefeküdt a feleségeddel, ezután elszívott egyet a legjobb szivarjaid közül, és visszajött dolgozni.

Ez a magyar nyelv! Ezt így a világ egyetlen nyelvén nem lehet elmondani!"

Mondjuk szépen Önöződve nem így kell mondani az első változatot sem, de úgy nincs meg a poén.

Minden rendben velem, megvolt a cukorterheléses vizsgálat, nagyon édesek voltak a klinikán, feküdtem 120 percen át, hogy ne jöjjön ki, és jéghideg vizet kaptam citrommal.
Még ugyanis hányok... azt hittem elmúlt, de a 24. hét első napján irtózatos hirtelenséggel visszatért (lehánytam a falat nálunk, majd kezdeni kell vele valamit...).
A cukorterhelés eredménye a lehető legnormálisabb.
A combom idegesít, már kicsit összeér. Kisgatyában vagyok hetek óta, folyton látom.
Le kell jutnom végre úszni. Semmi egyebet nem akar a baba tornázni, ezt megbeszéltük mi ketten, és aztán egy másik módszerrel is.

Napozásra mit tanácsolsz Erika? Eddig még nem voltam napon.

Scala 2012.07.04. 05:11:41

@dorka80: Nálam mindig úgy van, volt, hogy tehénnek érzem magam, akkor elkezdek sportolni (dvd itthon, futás), majd lemegyek a terembe vagy ha nincs zsé az uszodába+intenzívebb itthoni sport. Diétát nem bírok az elején tartani. Nekem az a kettő együtt sok az elején. Belekezdek, de megszegem.
Aztán bedühödök, illetve nem a haragon van a hangsúly, szóval bölcsen belátom, hogy kajával csak erősödök, márpedig én nőiesen törékeny akarok lenni, úgyhogy ráállok egy természetes, leves + saláta, vagy lúgosító barna rizs alapú diétára. Nekem a fehérje alapú dolgok csak mértékkel váltak be. Nagy sport mellé kell, de a fehérjepor nélkül is remekül le lehet fogyni.

PrettyWitch 2012.07.04. 06:52:51

@Scala: Örülök, hogy a cukor oké :) és remélem, a hányás újra elmúlik!

Hogy dolgozod fel, hogy most nem tudsz ráhatni arra, hogy a tested milyen irányba változik? Vagy ez csak nekem okoz nehézséget (nem tudatosan, csak tudat alatt), másnak teljesen természetes?

B.-né Erika 2012.07.04. 16:20:27

@Scala: a hányás a hormonokkal van összefüggésben a megnövekedett terhességi hormonokra reagál így a szervezet, aztán megszokja (esetetben vagy nem) relaxálj, és a tudatalatti elfogadás, talán segít :)
Nálam nem volt, szerencsére, de az a rövid időszak (3-4hó) is nehéz volt, hogy nem esik jól semmi és nem olyan az étel, mert nehezebben is megy a falat ( főleg ha közben arra gondolsz - nem akarom, hogy kijöjjön..) próbáld ki meditálj és kérdezd meg magadtól miért is vagyok rosszul? meg fogod adni magadnak a választ.
a vicc oltári :DDD
a napozásnál én is odafigyeltem, nagyon, olyan krémet használtam és betartottam a 11-15-ig nem mentem ki, mindig úgy szerveztem, szerintem 10:30-tól 16:00-ig nálunk sem mennek ki a gyerekek, előtte utána kis pocinapoztatás az árnyékban. Bár én túlon-túl aggódós vagyok ;)
cukorterhelés: nagyon jó, legalább azt ehetsz amit megkívánsz. kívánós vagy? most mit szeretsz enni?

Scala 2012.07.04. 19:43:09

@PrettyWitch: Hát a ráhatás része valahogy kikapcsolódott, szerintem a hormonális ingadozás kisebb, mint a normál ciklusban. Igazából enni kell, különben rosszul vagy, a lábam látványa zavar, merthogy meglátszik a sok zsíros, kenyeres kaja, ami ment egy időben. A mellem dolgot kikapcsoltam, egyszerűen nem normális mekkora lett, két méretet nőtt, sztem a végére hármat fog, és nem egy negatív tartományból indultunk. Salma Hayek szint, de komolyan.

Szerintem a nők többsége jól elvan a szülésig a plusszal, mert azt gondolja minden lemegy a gyerekkel... A bezakkanások utána jönnek.

Voltunk a cukorterhelés eredménye után konzultáción dietetikussal, mert a 24. hétre 10 kg-t híztam, az indulóhoz képest, és szeretnék egy keretet adnia dolognak.
Nála voltunk, Király Éva dietetikus:
www.babamappa.hu/2011/06/24/az-vagy-amit-megeszel-%E2%80%93-interju-kiraly-eva-dietetikussal/
Sok mindent elmondott, a sült krumpli nem kell a babának, arányokon változtassak egy cseppet. Nem az édesség tett be, azt alig eszem (bár tegnap annyira kívántam, hogy vettem a DMben egy Vollkorn Männert, azt 3 részletben megettem), szóval a zsír a ludas, a tunkolások és a csipsz, hasáb.burg, amit a marhaszeletekhez fogyasztottam...

@B.-né Erika: Bélszínt! :-D Minden szombaton, vajon párolt újrépával és krumplipürével. Tönköly kenyérrel tunkolok abból, amiben sült, túlnyomórészt vaj. Na ezekkel kell vigyázni.

PrettyWitch 2012.07.04. 21:41:17

@Scala: Nézd meg nálam, miket eszem, én is küzdök a jó arányokkal, főleg, hogy mióta terhes vagyok, nem kívánom sem a húst, sem a túrót :( Az elején velem is elszaladt a ló, de most 3 hete súlyt tartok! Lassan "beér" a normális terhességi súly :)

Scala 2012.07.05. 17:30:12

@PrettyWitch: Óh! Már értem! Gratulálok! Valahogy lemaradtam erről. Mindjárt megnézem! :-)

dorka80 2012.07.05. 22:15:27

@PrettyWitch: neked is gratulálok! :)))))
süti beállítások módosítása