Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

A mostani film amit láttam, én nagyon szeretem az ilyen jellegű  filmeket :)
Jól érzem magam, nem tudom mennyi kiló vagyok, de azért holnap ráállok a mérlegre, mert az osztálytársnőmet ill, virtuálisan két lányt lelkiegben támogatok ezzel. És ők is formásan, izmosan, egészségesen vékonyak lesznek. osztálytársnőm : - 20 kilótól Dóra: -12 és Dorka: -10 kiló, Én: - 3 kiló :) Cél: az egészséges táplálkozásra való rászoktatás :) a normális súly elérése :) a mozgás megszeretése :) és a mindennapjainkba beépítése :) Szép hétvégét :)
1 KV
R: Rozskenyér 5 sz.sonka sok zöldséggel 10-kor
T: 125 túró fél doboz+ 2 nagy kanál natúr joghurttal /
E: 150 g. csirke (már sütve) barna rizs 2-3 kanál és savanyú uborka, (rá lehet kérdezni a piacon mivel édesítették
az enyém édesítős nem cukros) /15/
U: túró 125 valami gyümit keverek bele 1 db-ot.almát. 18 kor
V: 21-kor turmix :) 
Egész nap vizben leszek ropogtatni puffasztott rizst viszek majd megírom mennyit ettem belőle.... a cél nem mellé enni, a Balaton felé szörnyű a forgalom :( 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr694620855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása