Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

Eltűntem, de élek :)

2012.05.10. 22:45

szerző: B.-né Erika

kepatmeretezes_hu_SAM_2224.JPGkepatmeretezes_hu_SAM_2223.JPG

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr804501360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virág40 2012.05.11. 09:03:42

Nagyon klasszak a képek!!!!Látszik, hogy jóban vagy magaddal.Hogy állnak a tervek?? Kicsit én is el vagyok veszve de csak ezt a Májust kell kibírnom! Kicsit sok a meló! De a program halad előre már igazából nem számolom hol tartok mióta a 70 nap letelt és mögöttem hagytam a kg-at meg a centiket. Jó érzés, hogy minden megy magától. Gondoltam addig csinálom amíg mennek le a kilók és ha megáll akkor jön az alakítgatás. De még van mit ledolgozni! Még egy -4 kg jó lenne de ez már lassabban megy...Viszont most már nem annyira veszem szigorúra az étkezésem és az a jó hogy így is megy csak persze nem olyan ütembe!! De már beépült a mindennapjaimba és így nem esik semmi nehezemre!! A mozgás már hiányzik ha kimarad egy nap és végre egésznek érzem magamat.

B.-né Erika 2012.05.12. 09:25:20

Ma esküvő holnap reggeltől vissza áll a rend a mai nap, kiesik.Jól érzem magam, fodrász kozmetikus 5 perc szoli után, 1 évben egyszer el szoktam menni ilyenkor nyár előtt szoliba, szerintem ez belefér még. A hasam bőrét naponta kell kennem és akkor alakul.
A mozgás, meguntam a pályát körbe így a konditerem volt mostanában és a rohanás napközben :)
ki fogok járni a közelbe futni, talán akkor visszajön a kedv, most futni van kedvem mert hiányzik, majd alakul bár jövő héten sem lesz sok időm, de beiktatom, heti 4* amennyit bírok és az intervall, ezeket váltogatom :)
70 nap utána már természetes az 5* és a mennyiség és mit eszem is. A túrót a mai napig nem unom :)
én is -3 kiló de már így is jó érzem magam és alakítgatok magamon.
ügyesek voltunk! és tartjuk is! mert magunk felé van egy ilyen elvárás, hogy csininek lássuk magunkat, én példásul futás után, olyan energiával vagyok és kivirul az arcom és az a kellemes fáradtság és az még, hogy MEGCSINÁLTAM!! fantasztikus, nem gondoltam volna sulis éveim alatt.

Virág40 2012.05.13. 16:14:39

@B.-né Erika: Nekem is az az igazán nagy dolog, hogy a mozgás ami igazából eddig is volt de nem ilyen intenzíven és összehangoltan az az életem része lett . Én ennek örülök a legjobban . Az étkezést szinte már észre sem veszem és nem igazán csábulok el semmi miatt! Amikor eveztem akkor is csak egy szükséges rossz volt a futás . Soha nem értettem mit szeretnek ebben. Igaz ezt még most sem értem, de mostmár TUDOM , hogy a leghatásosabb , hogy jó formában legyél.És igen ...eljutottam odáig, hogy hiányzik ha kimarad 1 nap. És ezt Te má bőven elmondhatod ennyi kg és idő után, hogy MEGCSINÁLTAD. Én tudom, hogy nincs ezek után semmi ami miatt ezt magunk mögött tudnánk hagyni és visszaesni oda ahonnan indultunk!!!

Scala 2012.05.14. 18:49:54

Szia Erika!
Nem feledtem el a blogot, csak belevesztem a sminkelésbe és arc-bőrápolásba. :-)
Fogok írni, a Rubint Rékás posthoz is. ;-)
Most egy link:
chezdubarry.blog.hu/2012/05/10/mit_csinal_dubarry_a_fejevel_es_mit_csinalt_regen
És még egy:
chezdubarry.blog.hu/2012/05/14/stria_megelozese

Az egész blog nagyon jó, ajánlom! :-)
chezdubarry.blog.hu/2012/05/13/essence_catrice_velemeny

B.-né Erika 2012.05.16. 19:49:01

@Scala: néztem, jó :) és ki is próbáltam a szódabikarbónás bőrradírozást és az almaecetes letörlést :) Aszpirinnel hogyan összetörni és kis vízzel ugyanúgy? vagy te már próbáltad? masszázsokat?

Scala 2012.05.16. 21:25:35

@B.-né Erika: Szia! Szuper!
Aszprint még nem csináltam, de igen, ahogyan leírtad elvileg... csak azt nem tudom, hogy rajta kell-e hagyni.
Megkérdezzem?

Egyébként ma vettem a gyógyszertárban ricinusolajat a szemöldök-szempillára, és sűrű szövésű fáslit, a japán Ilcsi néni Lotion-maszkjához (utóbbit még nem tettem fel).
Nem volta drága, sőt párszáz forintos tétel.
Hartmann fásli roló, majd leírom pontosan, ha érdekel.

Masszázsokat nem csináltam, a gua sha-t akarom, rájöttem, hogy a nyers sütemény kiszedő műanyag lap alkalmas rá, azt én úgyse használom. :-)
Ha sikerült megírom.
Most késő van, remélem a héten tudok jönni, annyi dolgom lett, hogy kicsit kész vagyok.
Puszi!

Scala 2012.05.16. 21:28:28

Vitz

Négy üzletember elmegy teniszezni. Mikor befejezik, egyikük elmegy fizetni, a többiek pedig elkezdenek társalogni:
- Az én fiam olyan sikeres, hogy a múltkor egy házat vett egy barátjának.
- Az semmi, az én fiamnak olyan jól megy, hogy nemrégiben két Mercedeszt vett az üzlettársának - mondja a másik.
- Az én fiam tőzsdézik, és annyit keresett, hogy egy csomó részvényt adott egy ismerősének ajándékba - kontráz a harmadik.
Közben visszajön a negyedik, kérdik tőle is, hogy mi újság a fiával?
- Ne is mondjátok, az én fiam homokos. Nem vagyok rá büszke, de azért jól boldogul. A múltkor is kapott a barátaitól egy házat, két Mercedeszt és egy csomó részvényt...

Scala 2012.05.18. 19:27:51

@B.-né Erika: megkérdeztem az aszprint. Összetörni kanállal, kis vízzel fel, pár másodpercig fent hagyni, radírozó mozdulatokat lehet csinálni, de nem minden nap, háromnaponta már okés.
Utána rózsavíz!
Majd olaj vagy alapos hidratálás.
Még nem próbáltam. :-)

B.-né Erika 2012.05.19. 16:37:17

@Scala: :)) jó a vicc :D
az aszpirint mindjárt ki is próbálom, a szódabikarbóna szuper, olyan nagyon tisztának érzem tőle a bőröm, legközelebb ultrahangos arc masszírozás előtt fogom, én heti 1* bőr radírozok. bár nem tudom, hol szerezzek gyorsan rózsavizet, de csinálok, azt hiszem. köszi :) remélem jól vagy, unokahúgom 15 hetes most :)

Scala 2012.05.19. 20:52:08

@B.-né Erika: Kétszer csináltam a héten a bikarbónát, én is imádom, mintha lecsiszolnák a bőrt, tapizom folyton milyen sima és puha. Ecetet hígabban nyomatom, így nem pirosodok ki. Rózsatonikot rendeltem Ilcsit, és állítólag lehet kapni natúrboltban a piacon, ha vettem, és kókuszolajat (ez a bikarbóna utolsó lépése, nagyon kíváncsi vagyok), megírom a márkát.
Alapozó helyett nappalra BB krémet használok, érdekes egy cuc, hozzáidomul a bőrtónusodhoz, amikor alapozót raktam a héten sokkal kevébé éreztem magam szépnek.
A legjobb, hogy a férjem is el akarja kezdeni a bőrápolást, mert egy hete beszélek róla, ma reggel a Foreign Affairs netes verzióban látott egy sorozatot Vlagyimir Putyinról, és megdicsérte, hogy ápolja a bőrét. :-D És ez fontos. :-D
Azért megnyugtattam, hogy szerintem Putyin mellesleg fel van varrva. ;-)

Csüt. voltunk ultrahangon, nagyon édes a drága, nem szereti a mozit, hát fordított és szopta az ujját. :-)
21. héten magzati kardiológia, sík ideg vagyok a vizsgálatok előtti naptól, aztán ott már a váróban megnyugszom.
Nem jött be a hátulról nem látszik, akkor... dolog, kislány. :-)
Remélem minden jól alakul, néha annyira kiborulok, hogy olyan pici, sokat kell még nőnie. A héten megindult a pocim.
18. hét van most.
A rossz szagok még mindig öklendeztetnek, és három naponta émelygek. Doki azt mondta, ez már marad.
A kaparászás az volt, amit gondoltam. :-) Most már rúg, napi háromszor érzem.

B.-né Erika 2012.05.19. 21:33:41

@Scala: aszpirin nincs itthon így rózsa szirmokban fürödtünk, jó :)
most én is monoi tahiti olajjal kentem be az arcom, akkor nem volt rossz döntés :)

A párom a terhességeknél eltiltott a net elől mert mindig ha kaptam valami leletet utána néztem és aggódtam folyamatosan, ez van, a harmadiknál talán már nem annyira, de még mindig eléggé, hogy kiakasszam őt.
Kis tündér olyan édes lehet, cumizta az ujját :) Ne aggódj minden rendben lesz, vigyáznak az orvosok rátok.
Akkor kislány?? ugye, jól olvasom :)Kis hercegnő :)
Különben minden baba máshogy fejlődik más a BPD szóval, ha most úgy érzed, hogy pici, az egyáltalán nem biztos, hogy úgy is van, ő így tökéletes, hiszen a saját ütemében fejlődik, és a szervezetedből minden olyan dolgot elszed amire neki szüksége van :) Nem irigyellek ha émelyegsz, remélem múlni fog.
Az unokahúgom az édes dolgokra reagál rosszul. Nála még nem látszik a poci :)
Vigyázzatok magatokra

Scala 2012.05.19. 23:42:20

@B.-né Erika: Köszönöm, olyan jó, hogy írtál! :-)))
Igazából a méretek alapján (is) tökéletes a gyermek, csak nekem annyira fura, tudod, a kis súlya (ami mostanra teljes oké, de még annyit kell nőnie, hogy majd szép nagy legyen, és nem tudom ez mikor történik meg, gondolom mostantól...). :-)
Mindenképpen nyugalomra törekszem tehát akkor mostantól, nem is írok erről. Megnyugodtam, hogy olvastalak! :-)
Édes dolgok: csak délelőtt jöhet, este bármi émelyegtet, ami édes!

Bőrápolás - Idemásolom, amit DuBarryhoz írtam:
Az imént vettem le a lotion maszkot, zseniális!
www.amazon.com/gp/product/4770030835/ref=s9_simh_gw_p14_i1?pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_s=center-2&pf_rd_r=1H8FSXHRSQAKFN9WAQBQ&pf_rd_t=101&pf_rd_p=470938631&pf_rd_i=507846
Poszt:
chezdubarry.blog.hu/2010/06/15/title_1564317

Nem mellesleg én is az vagyok :-D, hogy rátaláltam arra a rugalmas "gézre", amivel alkalmazom.
HARTMANN Peha-crepp - Szuper rugalmas rögzítő pólya. Gyógyszertár, kb. 200 ft!
Német a cég, de Made in the Czech Republic.
Négy vagy öt darabot levágtam, bevizeztem, és a hidratálómból kentem (most) rá. Kimondottan jó érzés alatta lenni, kicsit tovább hagytam fent.
A hajat szétcseszi valóban a homloknál egy csöppet, na de melyik pakolás nem? És amúgy holnap reggel mosom.

Legközelebb talán jobban kicsavarom, nem kell annyi víz.
Az a hölgy olyan bájos és remek tippet adott!
Az tetszik nekem ezekben a módszerekben, hogy nem ragad (konyhai pakolások, mindig undorodtam + sztem nem hatékony), és nem is kell milliókat költeni szerre, egy gyógyszertári-natúr bolti séta megteszi!
süti beállítások módosítása