Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

Szóval, ha diétázom pontról pontra betartom mert ha másik vagy máshogy már félre csúszok és akkor már nem hatásos és miután félre ettem jönnek a kifogásaim a futás elmaradásának engedélyezésére. Mert tegnap is megengedtem magamnak azt a luxust, hogy ne fussak mert esett az eső 1 percig, majd elmentünk itthonról és mire hazaértünk fáradt lettem, lemerült az elem. Ezért este vettem egy szódabikarbónás tisztító fürdőt 30 percet áztattam magam (ez egy feltöltés volt) és elhatároztam magam, hogy igenis menni fog a diéta mert nem nehéz, de már nem vagyok nagyon motivált mert elértem amit akartam, hiszen vékony vagyok mindenki dicsér, sportos a popsim, mi kell még ? hát semmi azt azért elárulom :)) de felhívtak a WELLNESS magazintól annyira örülök (és nem tolok be hirtelen egy vödör nápolyit) és írnak egy fogyis cikket rólam, velem és DE JÓ!! röpködés van és ezer pillangó :) 

Igazából kerek szép popsit szeretnék és lapos kidolgozott hasat, bár a bőrömön nem tudok változtatni ami kistigris :) és a hasamnál is csíkos  és kenni fogom remélem ezzel segítek neki visszahúzódni szépen :) szóval centik , súly, képek kicsit tolódnak március 7-re :) és aznap bemegyek a gyógyszertárba és megmérem a testzsírszázalékomat ( amiről csak annyit tudok 44% volt mikor elkezdtem és 36% amikor a COCA COLA TESTÉBRESZTŐN megmérték, remélem jól emlékszem :) )nagyon remélem jó eredményt produkálok a popsi,has és comb terén :) 

Addig szeretném ha bátorítanátok mert ez a 2 hét a legnehezebb és NINCS FÉLRE EVÉSZET MERT AKKOR A LEGHATÉKONYABB ezt magamon tapasztaltam :) visszaszámlálás indul 10..........................................

és én is írni fogom a fegyencedzésnél mikor mennyit csináltam :) és hogyan és hol tartok... 

TEHÁT ma: 

7kor keltem :) és oviba bicózás után 10 körül nekiálltam reggelizni...  így 1 kor kéne tízóraizni 4 kor ebédelni 7 kor uzsizni 10 kor vacsizni :)
 és első nap úgy elszúrtam mint annak a rendje :( ovi előtt be kell iktatnom a reggelit és akartam is, de nem úgy jött össze :(

Ma torna 19-20 ig akkor tuti eszem utána gyors fehérjét 20:30 körül vagy fele fele (gyors és lassú keveréket

Frissítés: futottam 17 körül mert éhes voltam korgott is a pocakom.. 6 km-t olyan gondolkozós féle futás futás volt többször sétáltam mert észre sem vettem, gondolkoztam...
majd hazaértem és időm sem volt bekapni valamit már mentem is tornára 1 óra kemény volt popsi és csípő majd leégett a csontról annyira fájt a karom dettó :)  hatásos, remélem :) vagyis érzem :)

aztán haza és 1 fehérje 30 lassú és 11 gyors összekeverve 150 tejjel.. ennyi end vége a mai napnak

tehát a mai mozgás megvolt délelőtt a bemelegítés tánc TIESTO-ra :) majd fegyencedzés ameddig bírom alapon és vagy rendesen veszem a levegőt vagy számolok a kettő együtt nem megy, így azt is addig csináltam míg annyira fájt hogy +1 :)))
majd a 6 km

és a torna :) szóval jól sikerült a mai nap :) 

 

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr624213363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azanna 2012.02.28. 10:51:52

nagyon ügyes vagy:) hajrá!

B.-né Erika 2012.02.28. 11:50:32

@Azanna: :) köszi. Tegnap eléggé elfáradtam :) de jól esően :)

B.-né Erika 2012.02.29. 08:24:27

@Siena2007: Nagyon nehéz, ma megint 60,2 voltam nem mozdul, (ilyenkor van a Nő fejében minek is tőröm magam amikor már úgyis jól nézek ki- az enyémben is megfordul..naponta 10*) és jön a másik része ha most nincs akkora erőm 32 évem végé, később már nem lesz ilyen lehetőségem, hogy ennyire akarjam az 58at.. és most nem szabad elcsúszni és nem lesz baj, 2 hete ekkor lettem beteg amikor megcsúsztam a mikrós sütik által, MOST KITARTOK :)
Futás vagy torna után az izmoknak jól jön a gyors /nekem anabolic whey fusion van/ 1 kanállal dúsítottam csak a lassút, hogy azért mégiscsak kapjanak valamit gyorsan az izmaim... és néha uzsira is szoktam, bár a tejkaramellást amióta megvan inkább azt használom mert még mindig nagy favorit...

B.-né Erika 2012.02.29. 13:52:22

@Siena2007: IGEN MEGCSINÁLJUK!!! FIGYELÜNK A DIÉTÁRA ÉS JÓ LESZ!!! Holnaphoz sok sikert! A 65 már jó szám :)

Virág40 2012.02.29. 21:29:27

Nagyon sok kitartást nektek!!!!!!! Biztos, hogy menni fog!!!!! Én ma lefutottam az első 6km em amiről elmondhatom, hogy jól esett! Hihetetlen! Nem kellett sokszor megállnom. Még az is lehet , hogy egyszer menni fog ez a futás.

Virág40 2012.02.29. 21:32:40

@B.-né Erika: Biztos, hogy meglesz az az 5 ös. Ügyes vagy!!! Gratula!!!!

B.-né Erika 2012.03.01. 09:36:04

@Virág40: és megvan!! 59,6, ma reggel!!! és látom, nálad is sikerélmény csak így tovább!!!!! ma én is 6os tervezek :)

Virág40 2012.03.01. 11:29:24

@B.-né Erika: SZUPER!! Nagyon ügyes vagy!
Én álmodni sem merek ilyen számokról, pedig kb. egy alkatúak vagyunk. Majd meglátjuk! Nagyon büszke lehetsz magadra. Csak így tovább!!! Ne hagyd abba és meg lesz az a csini has.
süti beállítások módosítása