Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

Meg ihletet :)

2012.02.20. 10:47

szerző: B.-né Erika

Ez a bejegyzés :http://newtilt.blogspot.com/2012/02/nok-vs-ferfiak.html

Én is elkezdtem anno a 90 napos szétválasztó diétát :D segített ? talán amikor csináltam, a 45 nap alatt, aztán persze, hogy vissza állsz a "normális kajáláshoz" még ha meg is volt a 90 nap, bár kétlem, mert talán a közepénél és egy sütis nap után úgy adtam fel mint annak a rendje. Érdekes dolog a női agy és a női gondolkodás, mondom ezt ÉN, aki még a nők között is sokszor extrém, speciális esetnek számítok, néha már magamra mondom, hogy olyan tipikus....NŐ. és ez nem jó értelemben.

Vissza a post-hoz a pasik onnantól kezdve, hogy megvan a csaj azt eszi amit elé tesznek. Cáfoljatok meg, melyik férfitársunk mondta azt, hogy mostantól diétázok és magamnak főzők ??? Ha mi diétára fogjuk akkor talán, bár azt is csellel kell, vagy besértődik (?) Bár a párom nem olyan alkat, nem kell neki diétázni, viszont nehezen épít izmot és erre talán oda is figyelhetne, meg így 40 után a pocak kérdés, ha én veszem a fáradságot és kimegyek futni akkor szerintem neki sem ártana 30 felülés naponta :) de nem panaszkodom a ruha eltakarja :) de ha már nagy pocakja lesz, azért jobban megemlítem neki, mint a mostani csipkedés :D 

És aki fiatal vagy párt keres vegye azt a fáradságot, hogy jó formába hozza magát, aki pedig megtalálta nem eltunyulni, sokkal könnyebb minden nap odafigyelni mint a baj után már diétázni... 

Az hogy ki hányas szám és hogyan választ, a rózsaszín köd, a szerelem teljesen átírja a számokat. Nálam már nem igazán aktuális talán a 15-20 év körül, de már elmúlt. 

Azért a mai reggelim rántotta helyett tükörtojásnak sütöttem meg, fő a változatosság, és már 7-kor keltem :) 

60,3 voltam ma reggel!!

Tegnap nem ittam kávét!!! nem is kellett :) nem is hiányzott, bár este ledöntöttem 2 nagy pohár citromfűteát és korán ágyba bújtam olyan 9 felé azt hiszem.. 

KAPTAM:

cuteblog award (1).jpgÁlljanak itt a szabályok:
1. Említsd meg a blogodon a személyt, akitől kaptad.
2. Válaszolj a feltett kérdésekre.
3. Árulj el magadról egy dolgot, amit eddig még nem említettél a blogodon.
4. Ajándékozd a díjat annyi bloggernek, ahánynak szeretnéd.
5. Értesítsd a díjazottakat.

1. Kaptam Zittyzutty-tól, köszönöm :) boldog vagyok :)

2. Kérdések:

  •  Melyik a kedvenc smink kelléked?
    Korrektor Astor a szemem alatt húzódó ér miatt, ha egyszer rászánom magam plasztikai sebész kiveszi.
  • Mi volt 2011 trendje (öltözködésben)?
    Farmer, pulcsi.
  • Mi a kedvenc desszerted? 
    Tiramisú 
    Ritkán eszem csokit akkor is inkább cukormenteset, a DW-től, de ezek a Milkák most megfogtak :
    428271_248874961860708_100002146181046_554662_2092207868_n.jpg 
  •  Mi a kedvenc színed?
    Vöröses piros

 Mi volt az utolsó dal, amit meghallgattál?

  • Kutyák vagy macskák?

A macskák

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr544135193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azanna 2012.02.20. 14:00:29

háh, én is rágom a körmömet. Annyit sikerült elérnem, hogy már "csak" kettőt rágok, a többit nem, szép (szebb, de hát 20 év rágás azért nem múlik el 10 perc alatt...)Így sikerült kiegyezni magammal, remélem ezt a maradék kettőt is le fogom tudni tenni:D csak annyira berögződött, nem is veszem észre mikor művelem :S

B.-né Erika 2012.02.20. 17:25:01

@Azanna: van amikor pihenek, már nem tudom mihez kötni, először azt hittem a válás és apukám (5 éves korom óta rágom, amióta az eszemet tudom, de elsőbe már biztos :( ) És a terhesség alatt sem rágtam...
Tavaly 1 évig nem beszéltem anyukámmal akkor megnőttek olyan szépek hosszúak voltak, most csak 1 élte túl, hogy decemberben voltam is nála..Azóta lejtőn lefelé :( Meg fognak nőni, ha jobb passzban leszek. De most nem érzem ezt...

PrettyWitch 2012.02.20. 19:43:36

@B.-né Erika: A körömrágásról leszokás is olyan, mint a diétára rászánni magad: kell hozzá egy kattanás, és kész :) legalábbis én így éltem meg.
süti beállítások módosítása