Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

csak gyors

2012.02.04. 21:13

szerző: B.-né Erika

Mostanában elég össze - vissza ettem, tegnap még egy görög gyros is elfért a pocakomban, finom volt feta sajttal és tettek bele 3 szál hasábburgonyát is.. Aztán tegnap megint estére jött rám az ehetnék ilyenkor jön minden narancs mogyoró, nápolyi... /nekem a csokis nápolyi a gyengém/

Ma egész normálisan kezdtem:

R: kávé 100tej
2sz. graham kenyér a cerestől (tényleg finom :) ) 4 sz. sonka 1 sz sajt Óvári de félrenyúltam és zsírosat vettem...

T: 1 kávé 100tej 
120 túró 45 joghurt édesítő

E: 220gramm Afrikai harcsát főztem 1 fej hagymán olyan harcsapaprikásan de tejföl nélkül, van olyan hogy halpörkölt? 300 gramm francia zöldséget pirítottam hozzá.. (keveset evett az Ádika is ) 

U: Kávé 100tej
2 narancs és sütőtök

vacsi 150tej turmix 30gramm

Holnap megkukkantom a   mérleget :) Van itthon minden, hogy kezdjem a diétát, de inkább most a súlyom tartom és figyelek, de a 9es szám bevonzott..   De jó lenne ezt látni a mérlegen :)

59.jpg

fogyókúra diéta atkins mérleg súlyprobléma.jpg :) 

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr484066450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thatsme 2012.02.04. 23:43:56

ami a nápolyinál is nagyobb bűn: csokiparány :S
ez az, nekem is oda kell figyelnem és tudom is, de nem megy :S neked van valami trükköd rá?

Scala 2012.02.04. 23:59:53

@thatsme: Ne is említsd a csokis parányt légszíves!
Anyám azzal tömte magát évekig... :-( 72 évesen észhez térítette a diabates.

B.-né Erika 2012.02.05. 09:07:14

@thatsme: @Scala: Szerencsére a csoki parány nem, de csak azért mert a külső csokijánál ha milka lenne akkor menthetetlen lennék :) Nincs trükk, talán 1 nem veszek és kerülöm, most van itthon egy egész vödörrel, annak imádom a kakaósságát és a Lidliben is van XL-es azt is szeretem..
Nem csodálom ha meghíznak az emberek, milyen óriási kiszerelések vannak már és ember legyen a talpán aki azt mondja ettem egyet kész, visszazárom..

thatsme 2012.02.05. 11:55:12

@B.-né Erika: ez is benne volt a Supersize me c. filmbe, amiben a fickó több hónapig csak a mekiben evett. hogy ott is mindenből xxxxxl-es adagot gyártanak, (Amerikában -.-") a legnagyobb kóla valami 2,5 literes és a krumpli több mint fél kiló. tiszta hülyére veszik az embereket, szinte szándékosan hizlalják őket, aztán mondják, hogy "de hát nem kötelező ide bejönni" úgy, hogy a happy mail-ben ott figyel a játék és tudják, h a gyerek úgyis kihisztizi...
@Siena2007: én is ezt szoktam, otthon működik is, de ha a barátomnál vagyok, akkor van fánk, palacsinta, rakott krumpli, csoki (ezek voltak tegnap), és hiába súlyt tartok, ezekből nem lenne szabad enni... :(

Scala 2012.02.05. 16:36:04

@B.-né Erika: Nem tartok ilyet itthon, oda se nézek a polcra a boltban.
A nápolyit gyerekkorom óta imádom, decemberben és januárban is ettem, méghozzá egyszer a diabetikus változatot (zöldségesnél vettem, friss, omlós, isteni volt), januárban pedig a DMben vettem Bio csokis nápolyit.
Alapvetően képtelenség fogyókúrázni, ha ilyenből egy falat is beiktatásra kerül. Ezért határozom el a lisztmentes diétát, már kilőttük a nagy százalékát a hozzáférhető kajakínálatnak, és jöhet a szervezés, ami leköti az agyat. Piac, SPAR (osztrák wellness és az olasz szárított sonkákat külön ajánlom), leves + rizottó főzés.
A rizottót a fenntartó időszakra mindenkinek ajánlom. Mi függők vagyunk, férjem is nyomat egy vonalat, enyém a másik. Szinte mindig van itthon. Az övé zsírosabb...

A postban említett gyrost most abszolválnám. :-)))

Scala 2012.02.05. 16:39:35

@Siena2007: Nutellás kalácsból és csokiparányból nyomattam be napi szinten, nagy adagokat, amikor meg voltam borulva egyetem alatt apukám betegsége és elvesztése miatt, alig 20 évesen... borzalmas és veszélyes az érzelmi evés! :-(

B.-né Erika 2012.02.05. 19:33:37

@Scala: meg az unalom evés :) a nutella nagyon finom még a diabetikusba is 599 kcal/ 100 gramm :( a lisztmentes diéta jól hangzik, de a néha kis kenyér mindegy milyen abonett vagy rozs, és a sütikéim, áhh biztos nem bírnám, bár igazából fejben dől el, most velem is elszaladt a ló elég rendesen, vissza kell vennem.
Rizottó még nem próbáltam de az előző program alatt a nem szeretem kategóriába került a rizs, még most is inkább zöldséget eszem helyette.. vagy ch csökkentett DW tésztát.. (200 kcal/100gramm a kézi tarhonyában, amit ma főztem )
@Siena2007:azért is nehezebb mert ma ráálltam a mérlegre és tegnap este centiztem is és nincs változás ami jó, extra jó és vissza kell fognom magam :)
@thatsme: én is láttam ezt a filmet és én is ilyen megfontolásból nem ettem régen lisztes cukros dolgokat, mármint, hogy nincs benne semmi ami a szervezetnek szüksége van és még tele is van mérgekkel, tartósítóval stb.. holnap hétfő próbáltál már annyit enni amennyi a testednek szüksége van? nem annyit amennyit kíván a szem hanem amikor már nem vagy éhes, én nem is tudom hol van az a pont. holnap keresem, leírom a tapasztalatom, akkor is ha nem sikerült...

B.-né Erika 2012.02.05. 19:41:53

delightdulce.blogspot.com/2011/03/chocolate-tart-with-hazelnut-crust-and.html egy olyan sütis oldal ahol videóban meg van örökítve, hogyan készül, nagyon ötletes :))

PrettyWitch 2012.02.05. 20:35:01

Óvatosan a diabetikus dolgokkal, nem biztos, hogy kevesebb kalóriát tartalmaznak! Sokszor a diabetikus csoki, nápolyi ugyanannyi kalória, mint a rendes, csak cukor helyett fruktózzal készül.

Nekem két trükköm van ezekre az édességekre: 1. nem megvenni, 2. enni helyette olyan szénhidrátot, ami kevesebb kalóriatartalmú (light sütik). Ha eszek ilyen sütiket, nem tör rám az a borzalmas szénhidrátéhség, amit úgy tűnik, ti is ismertek. A szénhidrát teljes elhagyása nekem nem megy, ezt beláttam, és megtanulok vele együtt élni.

thatsme 2012.02.05. 21:49:30

@B.-né Erika: meglátjuk mi lesz, a hét elején úgyis a koliban vagyok, és akkor tényleg a magam ura vagyok. Bár holnap már suli meg munka :S ez azért megnehezíti a dolgokat.

Scala 2012.02.05. 23:31:46

@B.-né Erika: Igen, az abonett nálam is befigyel... ott megtöröm a lisztmentességet... az tény.

A legdrágább diéta, amit eddig csináltam a nyerskoszt diéta volt... szárított sonkák, magok... Azonban a barna rizs kúrával (és a lisztmentességgel) nagyobb hatást értem el a súlyomra, combjaimra nézve!

Scala 2012.02.05. 23:34:34

@PrettyWitch: ez pontosan így van, a diabetikus dolgok is ugyanúgy hízlalnak, nem is azért veszem, amikor épp, hanem egy spanyol cég szállítja, és baromi jó dolgaik vannak. Én a Pilóta, meg Vaníliás karika magyar cuccokat le se bírom nyelni. Műcukor, műzsír... túl édes, stb.
süti beállítások módosítása