Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

csüt.

2012.01.26. 11:27

szerző: B.-né Erika

60,9 ma reggel és tegnap 6 km futottam 42 perc alatt volt a lejtőn leggyorsabb: 15,6 km/h -val futottam száguldottam lefelé!!! többször megálltam mert eléggé felvittem a pulzusom a határértékre meredek felfelé meredek lefelé.. jól esett :)
http://runkeeper.com/user/nemetherika/activity/67960702?channel=web.activity.shared.facebook.auto&utm_campaign=SharedActivity&utm_medium=facebook&utm_source=Ref 

Tegnap furcsán zártam 1510,5 kcal és este lett tele a pocakom megint.. Át kellene tennem az ilyen cuccokat délelőttre és délután fehérje és akkor a délutáni futással le is futnám a délelőtti étkem. remélem jót tesz ez a sok rost :)

R: KV 46
150 ml tej 69kcal + 50 gramm zabpehely/375/100/ 187,5 kcal fahéjas és kakaós édesítőporral olyan finom volt nyammmm :) 256,5 kcal

+1 KV 46

T:virsli lidl-is 70 g (291/100 51 gr/1 db + amit az Ádi hagyott vége) light majonéz! (280kcal /100) 10g, pufi búza natúr 37 kcal/db 2 ettem = 204+28+74= 306 kcal

 

1 KV 46

Ebédelni később fogok remélem kitart addig :) meg finom főzeléket csinálok 12% tejföllel :) az gyorsan kész lesz addig óriásit bicózunk és sétálunk az Ádival :))) süt a nap végre, tegnap is olyan jót sétáltunk utána volt a futás!! kezd jó kedvem lenni!! közeledik a vasárnap!!!

Ebéd 355 gr finomfőzi mirelit 60 g tejföllel

uzsi 90 gr rozskenyér 4 sz . sonka újhagyma2 szál 1 pari és akkor sült ki 2 szelet 42 gr. kakaós kalács édesítővel :) 12 gr barack lekvárral... tudom akadjon a torkomon, DE elmegyek kicsit futni 2 km bemelegítésnek és utána torna kb 60 perc és ma már hasaztam is 2* 25 az én durva gyakorlatomból :)) és 10 női fekvő de a fegyencedzéses hátra megy a kéz és nem oldalra hajlik. szóval ennyit engedtem!! 

 

VACSI FEHÉRJE!!!

 

Annyi ételt kell pakolnom 29-én már 9kor indulok itthonról busszal és nem akarok rákapni semmire, bár én szeretem az update pékséget :) de biztos viszek túrót és csirkemellet és zöldséget (lehet valami rakott zöldségest :) )15:00 futás 18:35 kor jön haza a buszom, tehát viszek R, T, E U, 4 dobozt!! remélem nem lesz hideg :)

És egy kép mára, nekem tetszik, bár nem kidolgozott a hasa, de jó..

9732551.jpg

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr383826276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thatsme 2012.01.26. 13:33:48

15 km/h???? durván tolod, egy trabantot simán lenyomtál volna szerintem :D:D:D
runtilten találkozunk :)

PrettyWitch 2012.01.26. 22:37:47

@Siena2007: Csak a végébe kotyognék bele. Én nem lifetiltes, hanem kalóriaszámolós diétás kajáláshoz (kb. mint amit Erika most csinál) vettem lassú felszívódású fehérjét, vacsora helyett többnyire elvagyok vele. Csak érdemes rászokni előtte az uzsonnázásra is (én nem ettem 5-ször, csak 3-szor), mert anélkül a falat kaparom...

B.-né Erika 2012.01.27. 09:56:11

@Siena2007: Nálam is olyan sokszor eszembe jutott egy mondat a lifetilten írta valaki "a végtelenbe és tovább..........." és nálam amikor a pályán futok nagyon sokszor volt ilyen érzésem :) (aztán volt, hogy azt mondogattam, hogy kisebb popsit akarok-- és ez vitt tovább) Meg kell terveznem, el kell határoznom, különben nem fog sikerülni tartani a futásadagom! Jövő héttől lesz tervezett és sikerült mozgás és futás, akkor tényleg rá leszek "kényszerítve- kényszerülve", hogy teljesítsem :)
A fehérje szerintem jó vacsi, mert nem tudsz annyit napközben meginni amennyi szükséges az izmaidnak a fennmaradáshoz és mellesleg kevés szénhidrát, jól telít még finom is :)
A pyruvatot én is majd a diéta alatt, márciusban újabb jön, nálam is mert esküvő május 12-én és bomba alakot akarok!! Addig tartok, súlyt tartok...
Szerintem egyszer kétszer fordult csak elő a heti 4 futás, én inkább a kettő közötti pihenőnapot néztem, kell lenni pihinek.
Carnitin futás előtt fél / 1 órával :) még most is! Öregedésgátló hatása is van ;)
A köv. RUNTILTEN találkozunk :) és mindent bele!!!
@PrettyWitch: Én is így szoktam uzsi valami normális tojásfehérje sonkával vagy rozskenyér sonka hagyma paradicsom :) és a vacsi a fehérje :)

B.-né Erika 2012.01.28. 15:12:28

@Siena2007: március 1-én ráállok a mérlegre és ha 58 vagy alatta akkor alakformálós ha felette akkor addig diéta majd alakformáló :) én 2-t használok a naturwell.hu/files/Kaloriatabl.pdf és www.vital.hu/?q=/node/5067
Akkor is használom amikor tornázom, egyet bekapok kicsit várok és mehet is :) akkor nem ha aznap tudom nem csinálok semmit, pl, ha csak tekerek 2-3 km akkor nem... de van, hogy elfelejtem :)
süti beállítások módosítása