Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

Utolsó előtti nap!!

2012.01.10. 14:07

szerző: B.-né Erika

Mai étkeim
R:100 gr. túró 330 gr körte
T: 100 gr. túró
E: 15 dkg afrikai harcsa zöldségkörettel (23)
uzsi: densia + mogyoró
vacsi turmix tejjel.

és holnap:

az első napommal az utolsó napom is lezárul!!!
R: rozskenyér sonka paradicsom retek
T:10 túró 2 sz. sonka
E: 15 csirke zöldség köret (25)
u:turmix
v: turmix

Uzsi előtt tervezek egy futást 4-5 km-rel. Inkább jó időre hajtok, mint a 10 km-re... és csütörtökön reggel mérem magam és centizek és képeket is csinálok!!! 

Pénteken pedig a záró videó, már előre várom Tamás kérdéseit, ÉN már elégedett vagyok, mindegy mennyit fog mutatni a centi és mérleg!!! Már a 60. napon elégedett voltam. Sőt, úgy léptem át az évet, hogy IGEN, BÜSZKE VAGYOK magamra és amit elértem....  
:) 

Címkék: utolsó napok

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr453534170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

debramorgan 2012.01.11. 08:57:28

gyorsan telik az idő, nem?:) az biztos, hogy legyél magadra nagyon büszke:)) és még nincs vége az átalakulásodnak:)

B.-né Erika 2012.01.11. 09:58:26

@debramorgan: egyenlőre elég :) fenntartás lesz és izom kidolgozás :) kcal betartással...nem érezném jól magam ha lejjebb mennék.... megtartás- új jelszó :)

2012.01.11. 11:04:08

Szia Erika,

Először is nagy-nagy grat mindahhoz, amit elértél! Fantasztikusnak tartom az eredményeidet és a kitartásod, visszaolvastam a kezdetektől a blogot.
Nemrégiben kezdtem én is a 70 napot, szinte egy az egyben a Te diétádat követve. Kérdésem lenne: Densiat és harcsát is a Lidl- ben találtál? Én a III. kerületi Lidl ben kerestem, és nem tudtak róla, hogy forgalmaznák. Ill. a Lidl által forgalmazott, zsirszegény Pilos túrót vásárolod? Kerestem a narancssárga csomagolású müzlit is, de csak egy sokmagos aszalt gyümölcsös volt. Kefirből a sima Danone vagy Kaukázusi? Zöldségkeverékből mindig a franciát választottad vagy van hasonló elfogadható? Lehet nagyon akkurátusnak tűnök, de nem szeretném olyan dolgok fogyasztásával elrontani a várható eredményeket, amiknek van jobb alternativája is. Előre is köszönöm. Alig várom a záró fotókat! :)

B.-né Erika 2012.01.11. 14:11:56

@Siena2007: A densia natúrt és a lazacot ill. a nyúzott afrikai harcsát a METROban mert ott friss a készlet :)
Először a leveszöldséget vettem az is finom és nincs benne borsó kukorica ami megdobja a kcalját, karfiol, brokkoli, répák, karalábé, zeller ezeknek jó a kalória tartalma és finomak is, Tomi nekem anno 3 evőkanálnyi mennyiséget írt, bár ez elég kevés én kb. 200 gramm szoktam mérni, viszem a mérleget a serpenyőt amit már befújtam az E-Z olajjal (nagy találmány azóta is csak áldani tudom aki kitalálta, ha elfogy veszek még, de elárulom eszébe sincs kifogyni, pedig a 70 nap alatt minden nap használtam és a családnak is tettem belőle és még van benne bőven :)) és belemérem a mirelit zöldséget. Bár a brokkolit és karfiolt eddig főztem, a répát pirítottam.
Lefényképezem a köv. bejegyzésemhez a müzlit amit ettem, de én is aszalt gyümiset ettem csak plusz cukor nincs benne az a lényeg. és 1 kanál max: 20-25 gramm nem sok, de pont elég. A zabpehelyből is LIDL-is a fél kilós zacskós abból mérek max: 30 grammot az kb. 2 ek.
a túró igen a pilos és a sonka is a LIDL saját márkás terméke. Kefirből ezt is azt is valamikor kimértem inkább olyankor csak 150 gr-ot ettem mert folyósabb. A másik ízletesebb, de 3,5%os zsírtartalmú, több kcal,de mindkettő jó.
A záró fotókat én is alig várom :)

2012.01.11. 15:17:32

Köszi a gyors választ! Akkor ellátogatok a METROba. :)
Én a zabpehely-müzlit azt hiszem kiváltom natúr rozspehellyel, zabbal kb egyenértékű, müzlinél pedig csak jobb lehet natúr pehely. Még egy kérdés eszembe jutott: mennyire gond vajon ha a 3dl tej turmixot 1,5 tej, 1,5 viz keverékként fogyasztom? Bőven iható nekem ilyen variációban is, kalóriában kevesebb, de vajon mennyire számit, hogy fehérjeként elfogyasszak annyit tejet? Tamás az eredeti sima endo diétánál azt irja, hogy eszünkbe ne jusson tejjel inni a turmixot, mert az dl ként 50 cal plusz ami nem kell.
Megnéztem a futásaidat, egy fokkal vagyok csak jobb kondiban, mint ahogy Te kezdted az elején, szóval szintén zenész. Remek látni egy ilyen példát, hogy ha következetesen csinálja az ember meglesz az a 10km is.

B.-né Erika 2012.01.11. 15:59:50

@Siena2007: köszi :) én is szeretem 1,5 tej +1,5 vízzel, de még 1 dl tejjel 2 vízzel is :)és a maradék tejet meg idd meg reggel a reggelihez pl.
a müzlinél jobb a natúr pehely az első héten én is azt ettem, de a müzliben pont az a jó, hogy eszed és van benne kis édes íz mazsola füge banándarabka ráharapsz a kis szemekre, nem tudom van benne egy ropogós fajta :) ez volt a kedvenc reggelim meg is fogom hagyni!!
És én is, hogy kezdtem! a 400 m- nél egy oszlopot futottam 1 séta majd 2 futás 1 séta aztán 2 perc futás fél perc séta és most megy, amennyit akarok :) majd egyszer ezt fogom tesztelni tavasz körül ki a szabadba és mennyit tudok.... De most inkább az időre koncentrálok... minél rövidebb idő alatt adott táv.

2012.01.11. 21:34:30

Na, ez a "megy amennyit akarok" rész nekem is tetszik, erre hajtok! :)Tudom, hogy meglesz, csak le kell menni és csinálni ha épp nincs kedvem, akkor is.
Akkor várom a müzlis zacskó féle képet,köszi. Biztos jól esik majd megtorpanásnál ha már kezdeném nagyon unni az étrendet némi édes iz.
Nemrég ettem kanalaznivalóan csokis peak fehérjét a 3 dl tej helyett 1 dl tejjel. A maradékot már nem fogyasztom el, nem vagyok nagy tej-ivó.
Olvastam Tomi hogy harangozta be Adri 60. napját, kétségtelenül gratula neki szintén, de az én szememben a Te teljesitményed nagyobb- nehezitő körülmény egyértelműen a családanyaság és a kor is, sztem teljesen másképp változik-regenerálódik val.leg a test tizenévesen és a mi korunkban.
Gondoltad volna, hogy nem kell 3 hónap és az idő izgat majd a futásnál, nem az hogy túléld? :)) szuper, örülök Neked!

PrettyWitch 2012.01.11. 21:35:24

@B.-né Erika: Fügéről jut eszembe, van a LIDL-ben csökkentett zsírtartalmú gyümölcsjoghurt eper, alma meg füge ízben, annyi a kalóriatartalma, mint a sima joghurtnak. A fügéset majd kóstold meg, isteni finom :)

B.-né Erika 2012.01.12. 08:23:29

@PrettyWitch: köszi. pont megyek megnézem őket :) köszi még egyszer.
@Siena2007: nem annyira regenerálódom mint fiatalabb koromban észre vettem ezért nem is folytatom most, persze az alapelveket betartom húsi zöldséggel stb. minőség inkább mint mennyiség.
Azt hittem ha eléggé gondolok rá szabályzom a testem és megy az 5-ös előszám, még nem , nem vagyok rá felkészülve. Nyár előtt lesz egy újabb lifetilt diétám akkorra úgy érzem fel leszek hozzá készülve. Nagyon nagy változás rövid idő alatt, ezt fel kell dolgozni és csak utána tovább lépni. Képet csinálok!!!!

2012.01.12. 09:08:01

Gratulálok az eddigiekhez, gondolom jól esik majd egy kis szünet a szervezetednek is. Menni fog az az 5-ös előszám is mire itt a jó idő! Képeket várjuk!

debramorgan 2012.01.12. 10:48:15

ha minden igaz, tegnap volt az utolsó napod, ma meg egy teljesen új nap, hogy telt, hogy telik?:)

JónásBrigi35 2012.01.12. 19:37:59

Erika, mizu?! Tűkön ülök reggel óta! :)

B.-né Erika 2012.01.12. 20:01:56

@Siena2007: képek jönnek, először a FŐ blogon aztán itt is :)
@debramorgan: leírom :) ;)
@JónásBrigi35: holnap meglesz a videóinterjú és utána kitesz a Tomi a lifetilt blogra szerintem már hétfőn!!!

fogyinő2011 2012.01.12. 22:00:14

na akkor várjuk a képeket, beszámolót:))))))))) hát nagyon ügyes vagy és ez a lényeg!!!!!

B.-né Erika 2012.01.13. 06:21:49

@fogyinő2011: Én már elértem most jön a neheze megtartani :)

B.-né Erika 2012.01.16. 10:55:33

@Siena2007: szia, hogy megy? melyik napon tartasz és melyik diétás napon, mit eszel ma?

2012.01.16. 13:23:03

Szia Erika, kedves Tőled, hogy kérded, köszi az érdeklődést. Apropó, a vadas jól nézett ki! :) Kicsit elkámpicsorodtam ma reggel. Dekára uannyiról indultam, mint Te, vagyis 71,8, pontosan a Te diétádat követem. Ma van a 8. napom, vagyis 9-én kezdtem. Nem birtam megállni, és péntek reggel felálltam a mérlegre, 69,90 et mutatott és nagyon örültem!!! :) Ehhez képest ma reggel kerek 70 kg. :( Nem értem hogy lehet, mert semmiben nem "csalok", excel táblában irom mikor mit eszem pontosan. Az ivással tuti nincs gond, sport megvolt a 3 futás (öszehasonlitottam a Te eredményeidet és hasonló iramban fejlődöm), 2 kondi a héten. Kaját rendesen tartom, nem eszem többet sem a megengedettből, olyan eltérések vannak hogy pl nem paradicsomot ettem a kenyér mellé hanem retket, vagy pl. az 1. napra engedélyezett du-i és esti turmix 5 dl tej lenne összesen, én meg mindkétszer 1,5-1,5 dl tejjel iszom, igy - 2dl tej jön ki egy napra. Peak dolgokat is rendesen szedem. Alapvetően tudom, h nem lehetek elégedetlen, hiszen az "okosok" heti -0,5 kg fogyást mondanak egészségesnek és tartósnak. De ez a LIFETILT!!! aminek számomra az egyik vonzereje az is, hogy gyorsan látszik az eredmény ha rendesen csinálod.
Arra is gondoltam h lehet gond, hogy a turmixot nem folyadékként iszom, hanem kanalazom "édességként", de ebben nincs sok logika mivel a szükséges mennyiség fehérjéből bekerül a szervezetembe csak nem folyékony formában. Lehet hülyeség volt eleve a mérlegre állni, nem a mániám csak ez most elbizonytalanitott hogy hátha valamit nem csinálok jól. Lehet csökkentenem kellene az étel-mennyiségeket? bár nekem ezek is mini adagoknak tűnnek, bár kétségtelen hogy nem érzek éhséget. Nem tudom. Ötlet?

B.-né Erika 2012.01.16. 14:14:33

@Siena2007: Nagyon ügyes vagy!! A 70-es számtól is olyan nehéz volt szabadulni mint most a 60-nál :) Nem lesz gond folytasd :) majd a 15. napodon ne felejts el írni, kg, centi.... Nagyon büszke vagyok rád!! Kitartás!! Menni fog! Én is sokszor kanalazom a fehérjét és utána kívánom is a vizet :)
Holnap lesz kint a záróposzt :) nagyon várom :) Akkor ne felejtsd el az élménybeszámolókat 15. napi az első, 23-án.

2012.01.16. 16:05:32

Köszi a biztatást! Remélem ez csak pillanatnyi megtorpanás és ezek szerint Te sem látsz gondot h vmin változtatni kéne. Nekem a 7-e kezdődő egy trauma, max 65-66 voltam eddig, de tavaly év végén orvosi dolgok miatt nem mozoghattam és hogy növeljem a problémát kajára sem figyeltem oda egyáltalán,tudtam hogy úgyis ünnepek, stb. ettem amit megkivántam. Ami nálam édesség, csoki, kekszek, házi sütik, tésztákat jelenti. Meg is lepődtem, hogy ha most ennyi kajával nem vagyok éhes mennyi extra kalóriát vittem be! Szóval most megyek előre mint egy tank, ha piros hó esik is végigcsinálom ezt a 70 napot minden kilengés nélkül. Nehezitő körülmény, hogy febr. végén ismét vár rám egy orvosi beavatkozás, ami miatt nem tudok majd mozogni kb 2 hónapig. Abban bizom, hogy addigra a prg. majd 2/3ánál tartok és utána ugyan a mozgás kimarad, de a diétát meghagyom-igy remélhetőleg 7-8 kg a 70 nap végére reális lesz. Ha úgy nézem, tegnap a 7. nappal már a prg. 10%-ánál tartok! :)
Nagyon nagyon várom a képeket!! Bár akármi is lesz, az egyértelmű, hogy elégedett vagy és teljes joggal, nagyon megdolgoztál mindezért.

PrettyWitch 2012.01.16. 19:13:09

@Siena2007: 69,9 kg helyett 70 kg, az azt jelenti, hogy egy deci folyadékkal többet ittál meg vagy kevesebbet pisiltél ki :) Ezen ne aggódj, a tendencia a lényeg. És kitartás!!!
süti beállítások módosítása