Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

kajcsim ok, futás pipa :)

2012.01.09. 14:51

szerző: B.-né Erika

Tartom magam a diétához már csak pár nap és vége a 70 napnak :) 

Tegnap délután beszéltük az Adrival menni kéne futni, menni kéne... hátramentem kínomban gyakorlatokat csinálni hasazás pipa, bár jól bemérgesedtem, hogy a fenébe nem tudok megcsinálni 30-at abból a nyamvadék hasból 15 megy 20.-nál le kell tennem elég. Hogy lesz meg a 3*30 soha nem lesz meg itt a program vége és nincs meg. Aztán a gyertya állás is megyeget, de megy ez jobban is! én tudom érzem. Elkerült az ágy a másik szobába amelyiken szoktam csinálni a fekvőtámaszt és csúszik a padló. idegtépő, ha magam alá teszem a szőnyeget csúszik velem együtt.... így fetrengtem a földön és már majdnem elaludtam (gyerekek akkor már aludtak) a szőnyegen hirtelen indíttatásból felpattantam és átmentem a másik szobába és belenéztem egy tornavideo. ba Enikő mozgott ugrált végig csináltam vele egy kört és akkor kiírta, hogy most jön a 2. kör és ennyi...  szóval megvolt a bemelegítés mivel ha agyoncsapnak sem tudtam volna, hogy milyen gyakorlatokat csináltam előtte és milyen sorrendben
ÍGY kihúztam futni.. És futottam és futottam és már megint köröztem óra járásával ellentétes irányban a pályán és a bokám a fordulatokat nem nagyon szereti ( focizni is ezért nem szeretek vagy kézizni mert a rúgaszkodás  fájdalmat okoz és mentem 4 kilométernél na még 7-ig, meglesz az, ha már 7, akkor simán megy a 10, és ment is.

SIMÁN 1:10:36 alatt7 min/km 8.56 km/ óra sebességgel. 10,08 km. 837 kcal mínusz..

és hazaérve gyors tus alá mert folyt rólam a víz minden ruha mosógép mert minden izzadt és vizes  és jött a krémezés térd boka naturlandos krém majd a turmixot előre hoztam a gyors felszívódásút és gyors bekanalaztam.... azt éreztem arra van szükségem. nem írok súlyt pedig mértem :P majd a 70.napon!!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr53531551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JónásBrigi35 2012.01.09. 15:53:43

10 km,ebben a hidegben... Nem vagy semmi!
Mikor telik le a 70 napod? Holnap?

B.-né Erika 2012.01.09. 16:08:19

igen most néztem holnap!!!! :) pénteken videóinterjú!!! :) péntek 13-án :) most is fúj a szél, de tegnap megpróbáltam akkor indulni mikor lecsendesedett és nem is öltöztem túl magam :( sőt fáztam is pár körig!!!

hortensia 2012.01.09. 17:33:46

alig várom az interjút, meg a végső méréseket :)) remélem ez a nagy hallgatás a súlyról, azt jelenti, hogy sikerült elérni egy szép számot :DD
süti beállítások módosítása