Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

új reggel :)

2012.01.06. 11:45

szerző: B.-né Erika

LilySlim Weight charts

reggeli ok pipa rozs szelet és 4 sonka 1 pari (30+50 kcal+47,25+150)=280
kávé nem sikerült rövidet iszom kis tejjel : fél dl tejjel : 23 kcal 

10 túró+sonka2:136

ebéd: 15 csirke rizs nem csúszott hozzá és zöldségköret =360 kcal

uzsi:175 kcal

vacsi 1,5 tejjel= 110+69=179 kcal

összes:1153 kcal lett a mai napom!! tökéletesen éreztem magam, talán uzsi előtt voltam kicsit éhes mert infra szaunázni voltam 14:00kor indultunk és 17 körül értünk haza akkor már ettem volna valamit, de nem volt vészes...

az infraszaunára azt írták a 30 perc 600-900 kcal-t éget kb 60 percet voltam bent a Zsoltival majd jégkásával mostam le magamról az izzadságot és hideg vízzel is letusoltam.. :) adtam a narancsbőrnek ha még van :) nem is figyeltem, hogy van-e még... de azt éreztem simul a bőrőm, nyár előtt de jó lesz még egy ilyen durva 70 napot tartani és ha addig is oda figyelek akkor onnan indulok mint az Adri, bár olyan vékony nem hiszem, hogy már lehetnék :) :) álom-álom édes álom!!! Nemsokára jön Adri 60. napja!! beszámolója :) alig várom...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr843523748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása