Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

63..

2012.01.04. 12:03

szerző: B.-né Erika

Megvolt a tegnapi kardiológia, 8.30-ra mentem még az autóban megettem a kefir 170gr +25 gr. müzlimet, ráálltam reggel a mérlegre 62,0 volt :) olyan szépen lelassult, mint nem is tudom a csigatempó!! 

De arra jöttem rá fejben nekem is kész kellene lennem, hogy 60 alá menjek nem vagyok rá még felkészülve, lehet fejben én is visszatartom magam!! Jónak látom magam!! és ennyi elég.. nem vágyom egyenlőre többre.. majd a legközelebbi lifetilt diétámnál, amikor fel leszek készülve a 60 kg alatti tökéletes NŐ képére, aki egy vékony combú döglesztő csajszi. :) Szóval nyár előtt!! Új lifetilt diétába kezdek, persze addig is betartom az alapokat:

  1. napi 5* étkezés, lehetőleg egészséges alapanyagokból és nem iszonyat nagy mennyiséget! 
  2. a normális emberi mennyiség betartása ami nagyon nehéz, főleg ha fincsi falatokról van szó!
  3. a vacsi protein turmix, ezt nem hagyhatom el!! 
  4. Heti 3* futás! 2-3* torna, gyakorlatok :)

Talán ennyi...

Szóval ott álltam a szív uh előtt és 10 óra és kezdtem éhes lenni :( még szerencse, hogy vittem magammal túrót kis edényben különben tuti megkérem a párom, hogy hozzon nekem valami FORNETTit, mert mi is van a mi kórházunk környékén? - FORNETTI, de vagy 2-3,- lángos, bár egy zöldséges is volt valamikor...hot-dog..

Nagyon érdekes volt a szív uh. látni a saját szívemet és mozgott /még jó/ :D

Aztán kozmetikus :) addig a Zsolti evett egy lángost még fél óra után is lehetett érezni az illatát/szagát az autóban :) majd gyógyszertár, vitamin a Dodinak,olyan kis sápadt :( közben a zsolti csak bepusztított egy kürtös kalácsot, (még jó, hogy nem voltam éhes) kis vásárlás METRO, ahol nem találtam csirkemellet, így nem vettem, meg brokkolit és karfiolt és néztem zöldség keveréket, de szintén nem volt szimpatikus, így marad a LIDL-is mert ott van a francia 77 kcal/100g és fincsi!! meg vettem zsírszegény túrót, de ebben 116 kcal van / 100grammban, így abból is a LIDL-is jobb...meg pár 1,5%-os tejet. a hal most nem volt szimpatikus pedig 1 lazac filét akartam mert abból már csak 1 porció van itthon, még szerencse, hogy az afrikai harcsából még vagy 4.. nem akarom, hogy kifogyjon...

7 nap van vissza..................... visszaszámlálás megkezdődött .....................................

Megyek futni!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr403518715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2012.01.04. 13:03:26

És mit mondtak a kardiológián?

B.-né Erika 2012.01.04. 14:05:43

@PrettyWitch: A doki nagyon szókimondó volt és kb. annyit, hogy mit keresek én ott mert ha nincs szívbeteg, cukorbeteg a családban, és nem dohányzom, nem iszom akkor nincs is keresnivalóm, DE fussak tovább majd belejövők és akkor nem lesz magas a pulzusom :)ÉS szívinfarktusa is bárkinek lehet futás közben (vagy valami ilyesmit mondott ) megmérte a vérnyomásom, 100/60. azt mondta JÓ. köszöntem és vége, de az ultrahang nagy benyomást tett rám, látni a saját szívemet :)

PrettyWitch 2012.01.04. 14:17:44

@B.-né Erika: Azért ezt sose értem az orvosokban, ha megelőzni akarunk, az a baj, ha meg nem figyeltünk oda előtte, akkor az...
Örülök, hogy rendben vagy, és valóban van valami logika abban, hogy ha hozzászokik a szervezeted a futáshoz, akkor már majd nem lesz kiugróan magas. Remélem, Leni is hasonló választ kap majd.

B.-né Erika 2012.01.04. 15:19:00

@PrettyWitch: Remélem én is... akkor jöhet a Runtilt!!

JónásBrigi35 2012.01.04. 17:19:42

Szia Erika! Megkérdezhetem, milyen müzlit eszel? Mert én sehol sem találok cukormenteset!
Amúgy meg hajrá a 60 kilóhoz, meglesz az, lehet, hogy "tömő-nap" kell majd, hogy felpörögjön kicsit az anyagcseréd.
Nagyon ügyes vagy, hogy mindezt így, 3 gyerek mellett elérted/eléred!

B.-né Erika 2012.01.04. 17:36:09

@JónásBrigi35: köszi, én a LIDL találtam narancssárga zacskós 537,- és van zöld zacsis is de abban több az aszalt gyümi magok így magasabb a kcal-ja... a Tamás a Spar- ban talált az is sárga zacsis majd azt is megnézem, de az enyém amit elsőre vettem még mindig nem fogyott el a 70 nap alatt, kitart még egy darabig :)
A LÉNYEG NE LEGYEN BENNE HOZZÁADOTT CUKOR VAGY CSOKI a többi egészséges és úgyis mértékkel eszed a 25 gramm nekem elég :) és nem nagy mennyiség :)
süti beállítások módosítása