Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

51.52.53. Karácsony

2011.12.25. 10:45

szerző: B.-né Erika

images.jpgKellemes karácsonyi Ünnepeket Kívánok!!!

Totális gyomorrontás! Ma reggeli hányingerrel ébredtem :) Fél 11, de nem kívánok semmit enni. ja, a kávén azért már túl vagyok :)

24.-e reggel ((63,3))1 kávé 100 ml tej édeske, zabpehely 30 tej 120 ml mák 20g. 
majd sütöttem a túró tortát, tízóraira 2 falat tejszín édesítővel, túró 2 falat
aztán készítettem a majonézes kukoricát (4 kávéskanál simán 6 kk. majonézesen) kóstolás
aztán díszítettem a tortát így egy marék fekete ribizli fagyasztva

az ebédem: 1,5 merőkanál tárkonyos pulykaragu leves (a E-z olaj spray-vel készítve)

délután szabadult el a pokol :(

készítettem a tejfölös csirkemell és rántott csirkemell csíkokat  közben előkerült a beigli. KB 6 szeletet /210gr/ ettem 4 diós 2 fahéjas azt hiszem, (itt már éreztem kár volt) majd jött a vacsi a csirkemell a rántott (extra papírszalvétába csavart) 4 csík kb. 80gr. kis majonézes kukorica kb. 50gr. sült sajt (a csirkemell mellől) 100gr
75gr. mézes ami 3 szeletnek felel meg. ESTE a Zsolti ropogtatott még mogyorót így plusz kb. 12*2 szem!! és ez egyenlő lett a gyomorrontásommal!!

rosszul vagyok :((

25.((63,2))

A mai nap eddig : 1 kávé 100 ml tejjel 4 édeske..

És a mai nap nagyon oda figyelek a beiglit mivel már kóstoltam és a mézes is, nem eszem többet, nem hiányzik nekem ez. Ez a fájdalom...

11:00kor - 1 kanál müzlit kefirrel azt szeretem és akkor nem jön rám az éhség...
14:40kor - 150 gramm csirkemell + 12%os tejföl +sajt jég salival és 1 db vaj retekkel.. kis cola light...
És már érzem is a pocakom lázad :((( 

Majd 16:00 -2 db szamos marcipános csokis szaloncukor (ezt nem akartam kihagyni egész különleges!!)
vacsi: túró torta light 3 szelet (túró, édesítő MM liszt) Át kell állnia a fejemben a mennyiségeknek nem ehetek annyit mint régen mert a pocakom puffad és fáj...

26. (ma nem mértem :( )

kávé 100 ml tej édesítő
Reggeli : 2 kis rozs kenyér szelet, light tolle sajt 2,5 szelet, 4 szelet pulyka szalámi
szaloncukor szamos kb. 7 db.
1 db mézes kb. 30 g lisztes - cukros

és hol van még a dél, szerintem túl vagyok az egész napi.... heti kalória adagommal :D

Dél: szerintem 120 gramm sajtos húsi salátával vaj retekkel, tegnap is bejött...

Aztán húzunk anyuékhoz és elviszem neki az összes kaját amit találok, holnaptól újra diéta 1 napja. ÉS MÉREM MAGAM REGGEL.....

Volt valami vanilia krémes süti az összeset megettem.. 8 szelet.vagy 10 (?) nem tudom!! kekesz tekercs 2-3 1 beigli diós. 10 000 kcal!!! 

A LIGHT TÚRÓTORTA:

kepatmeretezes_hu_sam_1357.jpg
 

télapó.gif ezt kaptam :) remélem mindenkihez eljutott!!!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr123494557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2011.12.26. 13:52:44

Nekem is megfájdult a hasam :( Nem bírjuk már (szerencsére) a régi mennyiségeket.

A light túrótorta receptjét feltehetnéd, ha tényleg kalóriaszegényen meg lehet csinálni, akkor a jövőben valamikor kipróbálnám.

B.-né Erika 2011.12.26. 16:42:57

Az alja 1,5 kanál fehérliszt 1,5 kanál Update liszt, de szoktam teljes kiőrlésű tönkölyliszttel is, 3 tojás édesítő (én most ezerédest használtam) rum
1.a 3 tojásfehérjét habosra ici pici sóval,
2. 3 tojás sárgája kikeverem édesítővel 2 kanállal tettem és a rum 1 kanál hozzáadtam kis vízet 2 ek. (az update liszt elég rostos) jó habosra keverem / liszteket 1 sütőporral külön tálba egyesítem és mehet a sárgás haboshoz majd mehet bele lassan a fehérjés ha finoman / kivajazott lisztezett 24 cm-es formába borítom és sütőm. PISKÓTA 10 percig nem nyitom a sütő ajtaját.
KRÉM: 2,5 dl tejszín / hulala, de akkor a kék! mert nincs cukor benne... /vagy tejszínhabpótló por FELVEREM ÉDESÍTŐVEL- félrerakom/
Zsírszegény TÚRÓT kb.500gr szoktam citrom héj és citromlé valamikor zselatin fixet keverek még bele, de most nem mert hulala-val kevertem és az fixálta.. végül az édesítő keverem robotgéppel majd a tejszín hab finoman belekever és rásimít a tortára.
mirelit gyümít teszek a tetejére és zselatint tortazselé van a zacsira írva, szintén édesítővel... teszek képet...

PrettyWitch 2011.12.26. 16:55:13

Köszi! Nagyon jól néz ki!
Ami vészes benne, az a piskóta, de látom, hogy az arányaiban egész kevés, meg a hulala. A tejszínhabpótló port nem ismerem, vajon az nem kevesebb kalória? Hol keressem a boltokban?
Lehet, megcsinálom a jövő héten, és elosztom egész hétre.

B.-né Erika 2011.12.26. 18:41:09

@PrettyWitch: vagy próbálj kisebb adagot van kisebb kör alakú sütő, majd én is beszerzek 1-et..
a piskóta update rendszer szerint készült ami kevesebb felszívódó szénhidrátot tartalmaz, bár engem puffaszt. Ha nagyon diétásat szeretnék akkor nem teszek piskótát, de azt nem is túró tortának hívják, hanem lightos joghurt tortának, abban natúr joghurt, túró, zselatin van gyümölccsel.
És kész van a fűtésünk :))) végre!!!! most rendet rakunk, költözünk a másik részbe!!! ÉLJEN!!! és festünk, lemosunk és a Reni is költözik a szobájába!!!

B.-né Erika 2011.12.26. 18:44:34

A tejszínhab pótló kék tasak és tejjel kell habosítani én azt az emeletes élvezetre szoktam tenni, meg a madártejszelet tetejére.. mutatok még pár receptet látom érdekel:
jegeskave.hu/naplok/11/egy-laikus-gasztroblogja-kaloriaszamolas-jegyeben

PrettyWitch 2011.12.26. 20:25:17

Nagyon köszi a részleteket, és a linket is! Már látom, hogy a következő két hétben több light sütit ki fogok próbálni :)

Irigyellek, hogy kész vagytok a fűtésszereléssel, nekünk még egy jópár meló előttünk van a költözésig.
süti beállítások módosítása