Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

Na most jött el a napja....

2011.12.01. 21:06

szerző: B.-né Erika

Ma volt az a nap amikor rohanás mindenfelé és kikaptam a hűtőből a túrót mert azt hittem az a tízóraim és a fenét!! Narancsnak kellett volna :)
Arra gondoltam ÉN a költő, hogy jó akkor majd uzsira nem eszem túrót hanem a narancsot
erre nem is túró az uzsi hanem főtt tojásfehérje 2 sonka,
hát én arra gondoltam, hogy talán egyezhet a 2 tojásfehérje= a 10 dkg túróval
így az uzsim narancs lett (kis idő múlva) 2 sonkával, (UGYE NEM SZÚRTAM EL NAGYON ??)

most 21:00 így jöhet a turmix futás megvolt 3,5 km és a mozgás adagom is,
úgy érzem :)  kellemesen elfáradtam, szintén muszáj futás kategóriában kezdtem a kocogást
majd egész jól belejöttem :)

Jobban figyelek, jobban kell figyelnem, most jön az olyan szezon amikor fűtés rendszer szerelés - újítás
mindig oda fogom készíteni a következő ételt ami jön, hogy ne jöjjön velem szembe semmi más vagy tépjem fel a hűtő ajtaját mert éhes vagyok adjatok valamit...

Holnap reggeltől tripla figyelem a diétára.

Tehát reggel kezdem elviszem magammal a reggelit (1 kanál müzli kefirrel) és tizórait is mert ki tudja mikor fejezzük be az anyagbeszerzést (2 sz. sonka 10 dkg túró parival :) ) ebéd már itthon spenót csirke (már reggel ki kell vennem a fagyóból ha nem felejtem el, ha igen megint fagyottan dobom a mikróba..vagy forró vízbe) 

A szombat is így fog kinézni :) nem leszünk itthon, még egy futásom van a hétre talán vasárnap?, jó így a 3,5 km lefáraszt teljesen, MÉG!!

Jövő héten pedig végig szerelés ha minden igaz... De akkor is belefér a mozgás futás!!!!

Jó lesz :) legalább mindenhol radiátor lesz és nem konvektor...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr213429927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása