Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

Életem első 2 km-e egyben!

2011.11.18. 18:01

szerző: B.-né Erika

FUTÁSOM KÉPEKBEN

Köszönöm mindenkinek aki írt a LIFETILT blog oldalára, annyi erőt kaptam, hogy elindultam futni és kellemes idő volt és jó volt ÉS FUTOTTAM ÉS FUTOTTAM és futottam, közben arra gondoltam, amít egy lány írt nekem: "A végtelenbe és tovább!" és nem álltam meg!! Mentem!! Eddig úgy futottam, hogy itthonról indulok kis bemelegítéssel, a pályán 3 kör aztán haza, így volt 2,10 és 2,21 közötti táv, de most úgy gondoltam, hogy még a pályán lenyomom a 2-öt, mert kényelmesebb a fűvön futni. És csak róttam a köröket, néztem a végét, minden kör végét és az utolsó kör is jó volt, bár nem állítom, hogy tudtam volna még egyet futni, elég volt így mára a 4 kör..  Aztán persze hazáig még futottam, nehogy megfázzak, az a ráadás 400m volt.2perc 43ms alatt. Eszméletlen érzés ha megdöntöd a saját korlátaid. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr603394555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása