Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

2011.11.06. vasárnap

2011.11.06. 14:53

szerző: B.-né Erika

Hivatalosan is elkezdődött a SLIM 3, ma reggeltől mindhárman tartjuk a diétánkat és az előírtak szerint mozgunk. HAJRÁ CSAJOK MEG TUDJUK CSINÁLNI! És 2012- re olyan alakunk lesz amilyenről álmodtunk!

A kezdetek kezdete
(Ezt írtam a Lifetilt Bencével való találkozásunk előtt:
A SORS–csupa nagy betűvel

Milyen érdekes a sors ma megyek Pestre 14:59kor megy a busz a népligetbe és onnan metróval megyek tovább 1 óra várakozás után 18:00kor találkozom azzal a sráccal aki eldönti vajon Én vagyok-e az a NŐ aki érdemes arra, hogy lefogyassza és CSODANŐ-t faragjon belőle…Mert akit Ő a kezébe kap hát BOMBÁZÓT farag az tuti egy kép az előző eredményéről:

kepatmeretezes_hu_untitled.pngHihetetlen, nagyon jó lett!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Szóval a sors, úgy jött egyszer még áprilisban a RR találkozót hirdetett, el szerettem volna menni, de egyedül nem mertem volna Pestre indulni és utolsó este találtam rá későbbi úti társamra nagyon kedves ismerősömre mostmár és végül elmentem vele,JÓ VOLT. Mindent megtervezett és olyan energiát kaptam akkor, hogy most már MA bátran el merek menni egyedül Pestre, de ehhez ez kellett. Persze nyáron /aug. 20-án/ már voltam SIÓFOK-on is egyedül, mert az más ha mész valakivel, de egyedül és jó volt.. Tehát a SORS úgy alakította az életem, hogy ennek a mai útnak legyen előzménye és meg tudjam tenni, az, hogy jelentkeztem a versenyre természetes meg mérettetés számomra, ÉS szeretek nyerni, kitartás , motiváció megvan… A futás meg úgyis menni fog, és a csajok tegnap mondták, hogy minden este futnak 4 km-t.. Tehát megvan a csapat ahova be tudok állni… minden klappol… És megbarátkoztam a fényképezővel már kb.. fél éve…

És akkor találkoztunk 18:05-kor a Costa (kávézó) előtt, nagyon szimpatikus volt, teljesen olyan mint a videókon egyből megismertem :) Beszélgettünk,sokat, úgy elmerültem ebbe a beszélgetésbe, jó volt, remélem Ő is úgy érzi, nagyon össze voltunk hangolódva :) , hogy amikor mondta, hogy ennyi időt szánt rá, mintha legalább 1 órát ott ültünk volna annyira tartalmas volt és akkor már mondta, hogy 99%, hogy én leszek, el sem tudtam hinni (pedig nyerni mentem), de amikor mondta még nem esett le, majd kiléptem az ajtón, megnéztem az órám és csak fél óra telt el, többnek éreztem :) Egyből telefon (és elindultam a másik irányba azt sem tudtam hirtelen merre vagyok, olyan jó érzés volt 99%!, a lámpánál átmentem a túloldalra és visszafelé a nyugati metrólejárója felé) hívtam a párom és akkor mikor kimondtam nyertem, kiabálni tudtam volna,NYERTEM!
Akkor ott tudatosult bennem az utca közepén! Majd a húgomat is hívtam és fél órát is beszéltünk.. Nem számít, hogy órákat utazom mert nagyon úgy érzem, ennél jobbkor nem is jöhetett volna, arra nem is gondolok, hogy nem tudom végig csinálni.. Mert most menni fog!
Utána okt. 14-én rákérdeztem a FB oldalon Tamásra, hogy minden ok? és megerősített, hogy én vagyok az ANYA! A párom mindenben támogat, az időt beosztjuk mikor mit ki csinál. Bővítettük a házunk, remélem most már megkapjuk a használatba vételi engedélyt, szeptember óta húzódik, aztán jön egy teljes fűtés korszerűsítés kb. 1-2 hét múlva, szóval zajlanak az események körülöttem. Nem unatkozom.

Ha motiváció kell, elmentettem pár lánynak a blogját és olvasom őket,mától jön Vivi és Adri is és kitartunk a végsőkig...........
 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr843357698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása