Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

Most

2011.11.05. 22:09

szerző: B.-né Erika

Este 9 van, lefektettem a gyerkőceim, ők ezzel nem is törődve huncutkodnak tovább, nemhogy aludnának... Nem gondoltam volna, hogy Bencének igaza lesz abban, hogy a Reni a program réme, de tegnap nem jött haza időben, eltűnt több mint 1 órára és én azt sem tudtam merre van, telefon kikapcsolva (?) Nem kívánom senkinek azt az érzést, hogy nem tudja merre van a gyermeke, pedig egész addig pontos volt. Ennek a napnak is el kellett jönnie, de pont most? Bár nem sokára betölti a 15. december 7-én. Remélem már alszanak a kis bébik. Én is még írok pár sort és követem őket. Éppen iszom a vacsimat (turmix 1 dl 1,5 tej+2 dl víz)
Egész jól tartom a diétámat, ma nagyon jól esett az almám mandulával pont elég volt (aztán haza érve eltörtem a mosdókagylónkat, ketté tőrt.) Szabadulnak a mérgek?  Így az ebédem után mehettünk vissza Fehérvárra, venni és gyorsan fel is szerelte a párom :) nem is szidott meg, sőt jobban tetszik neki az új. Már sokszor gondoltam, hogy hogyan  tud el viselni és 14 éve, hát nagyon sok türelem kell hozzám :)

Nagyon fáradt vagyok. Ma, tegnap, tegnapelőtt futottam a 2km-t, hamar túl akartam lenni rajta, lehet legközelebb hagyok közötte szünetet mert eléggé izomlázam van, a vádlim és a kezem a mai nap után, de a combom formálódik érzem, ma reggel megtapiztam, átmasszíroztam és olyan másabb volt. Nem a lábam nem bírja a terhelést, az miatt futhatnék, hanem a szívem nem szokta ezt a mozgást.. Szépen fokozatosan és érzem napról - napra jobban megy, már előre várom a keddet és kíváncsian is, hogy hogyan fog sikerülni mert már az első 400m megy egyben ez annyi, hogy kiérek a pályáig vagyis az úttestig ott amúgy is megállnék iszonyatos a forgalom majd 200 m séta és újra 400 na ez már nem megy egészben, de nem keseredek el mert menni fog mert ezt akarom!  A mai futásomra elkísért a Reni is. A gyakorlatok mennek, még az elsőnél tartok mindegyik skiccen, ez a lifetilt.blog.hu- oldalon látható.

http://runkeeper.com/user/nemetherika/activity/58797643 majd megtanulom beilleszteni a futó térkép képet.

Pont a 10. napomkor fogok menni a runtiltre, remélem észre veszítek a változásokat rajtam :), de addig is sok víz lefolyik a Dunán. Jövő héten már elkezdődik az óvoda is,minden reggel és délután tekerek egyet 16 kg-mal a hátam mögött. 

Mivel kivégeztem a vacsim és karomat is kellőképpen érzem búcsúzom.....

holnapi menüm:
A kapszulákat amit szedek láthatjátok Bence oldalán, és az adagolást is, rendesen szedem.
Csak akkor iszom kávét, ha megkívánom úgy, hogy nem teszek bele tejet! ha nem, akkor kimarad, mint ma. 

R: rántotta 2 tojás ( csak az egyik sárgájával)

T: 1 narancs

E:10 dkg csirke 5 szem kelbimbó, cékla

U:2 főtt tojás (sárgája nélkül) 2 szelet sonka

V: 3 dl tej turmix

folyt. köv. holnap......

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr883356961

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Óvodai és iskolai fotózás 2011.11.07. 20:47:16

  Szülőként a legutolsó élmény: Egy óvodányi szülő és gyermek készült a nagy napra. Hajmosás, mosoly gyakorlás miegymás... Délután úgy informáltak minket, hogy a fotós nem ért oda :-)))))))) Köszönjük! :-(    

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása