Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

Ma reggel

2011.11.04. 12:08

szerző: B.-né Erika

Éhes vagyok, nem vészesen csak érzem, már nagyon korán keltem 5:26, de most visszaaludtam és a gyerekekkel ébredtem. Ezzel szemben tegnap 4:45 körül és nem is aludtam vissza, nem ment, de a 2 km futás- friss levegő után este 9-kor már álmosan feküdtem. Tegnap bevásároltam remélem jól és megvettem mindent. Bár halat azért vissza kell mennem szombaton mert nem volt, de így majd frisset kapok, legalább! Ez a rozskenyér hát én nagyon beválasztottam legközelebb másikat nézek ebben sok rozs szem van és mindegy, végül is meg lehet enni ;) sonkával paradicsommal és retekkel fini volt! Még nem vagyok éhes, de jön a túró + sonka... 

Szóval tegnap amikor én is megtaláltam a diétámat azonnal kinyomtattam, kiragasztottam egy központi helyre, ahol csak ránézek és tudom, mit eszem... Ez az óra átállítás megkever nagyon, de a gyerekeket is és a délutáni alvásukat is. Az őszi szünet alatt, remélem helyre jövünk. Tehát ebédre pikk- pakk összedobtam a csirkém és a barna rizst pici zölddel. A fiaim is jó ízűen ették, ami maradt pedig a Reni csipegette el. Uzsi turmix, vacsi turmix (akkor már éhes voltam). 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr773352933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

erdeitunder 2011.11.05. 06:43:17

Nagyon szorítok NEKED! Hajrá, meg fogod csinálni, nem mondom, hogy könnyű, de élvezni fogod, főleg az eredményt. Drukkolok.
süti beállítások módosítása