Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

Kezdés

2011.10.17. 14:46

szerző: B.-né Erika

Magamról: 164 cm magas 32 éves 3 gyermekes édesanya vagyok. A nagyobbik lányom, Renáta 14 éves, a középső fiam, Dominik 5 éves és a kisfiam, Ádám most 2,5 éves. Vele töltöm a napjaimat még itthon, néha dolgozom is.

Mivel a munka kezdés gondolata felmerült az életemben, így belenéztem a tükörbe, felpróbáltam pár ruhát és nem jött rám semmi, katasztrófa vagyok felkiáltással és a jól ismert mit kezdjek magammal kérdéssel nekiálltam keresni a neten, hogyan álljak neki. Rátaláltam a Lifetilt blogra, azóta is az olvasók táborát gyarapítom és láttam a lányok változását Petráét és Lauráét persze Danit is megnéztem és Bencét is (szóval nem akartam kihagyni senkit). Mindenki más nevet használ mint a sajátja, hát.............. akkor szólítsatok Erikának.

A futással próbálkoztam, nem sikerült.. a diétát nézegettem.... a torna?... megy.. (1 óra - 90 perc)

Eljött a felhívás a slim 3-ra, jelentkeztem és itt vagyok. November 3-án kezdődik a verseny, addig van idő felkészülni, mert bizony fel kell rá készülni főleg lelkileg, arra gondoltam első lépésként kiiktatom a kenyeret mármint a rendeset, mert nem lehet úgy kezdeni, hogy nov. 3 és rozskenyér és kis adagok vagy mini adagok, már most 10 nappal előtte a tányéromon levő porcióm felének a felét fogom enni. Sokat eszem? biztos.. Rosszul eszem? Igen mert habzsolok és ha van időm, ami azt jelenti rendszertelenül....

Tehát rendszeresség és mellé a folyadék, meg kell tanulnom inni is, legalább a minimumot...2-3 liter főleg víz, ásványvíz, tea édesítővel.
Szerintem sok tejet iszom, ez max. 0,5 l maradhat naponta. 

Tehát a méreteim:
164 cm magas,
mellbőség 100 cm
derék: 88 cm
pocak: 90 cm
csípő: 103 cm
comb: 63/64 a jobb vastagabb :(
vádli: 40/41,5 cm  - " -
kar: 30 cm

 

A kilóim száma:

 kepatmeretezes_hu_sam_0904.jpg

Érdekes arcom van szemből pufi és ha kicsit oldalra fordítom, akkor vékonyabbnak tűnik.

jó kép.jpg

Címkék: kezdetek mérleg centi

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr953309388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

debramorgan 2011.10.27. 08:48:19

szia, te vagy akkor az első slim 3-as:) az én blogom debramorgan.blog.hu , ha érdekel, én is lifetilt-es vagyok, vagyis azt csinálom:) sok sikert és kitartást!

B.-né Erika 2011.10.27. 13:29:10

@debramorgan: persze :) már most meg is nézem....köszi

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.10.28. 08:57:39

Szia!
Követni foglak én is:) Szintén zenész:)
süti beállítások módosítása