Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

lifetilt interjú

2012.11.21. 19:54

szerző: B.-né Erika

Ma volt egy rövid interjú a Tamással mi történt velem az elmúlt 10 hónapban, hiszen tavaly ilyenkor november 3-án kezdődött az első slim, a lifetilt képekkel illusztrált fogyása, diéta + mozgás.
Szerintem bizonyított, betartható étrend, heti 3* mozgás. Minél kevesebb mesterséges cucc, mint a tartósítószer és hozzáadott járulékos E-k, ( a fehérjepor hasznos :) )

Mai mérleg:
kepatmeretezes_hu_sam_2982.jpg 

Ezt tartom, a lényeg, hogy 60 fölé nem szeretnék menni és 55 kg sem szeretnék lenni többször (nem éreztem a mellem nélkül jól magam)
Sokmindent mondtam az interjúban, olyan sok dolog történt velem és mennyi minden vár még rám :) de a MA mindig fontosabb mindennél, éljük meg a "mát",  .)  ami ma van az nem lesz holnap és nem lehet visszahozni, szóval béke, szeretet mert a többi úgysem számít, hiszen úgy megyünk , ahogy jöttünk (meztelenül).

pusz

 

Címkék: Címkék

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr764918860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2012.11.29. 11:00:17

"szóval béke, szeretet mert a többi úgysem számít, hiszen úgy megyünk , ahogy jöttünk (meztelenül)."
:-)))

acsil 2012.11.29. 23:50:31

Szia! Gratulálok neked ahhoz, amit elértél:) Azt szeretném kérdezni, hogy az étrend kiegészítőket hogyan szedted? Nem találtam sehol. Köszi

B.-né Erika 2012.11.30. 07:14:40

@Scala: szia, láttam írtál az LT-re is, köszönöm.
Tudod most gyakorlaton vagyok Fehérvár 1. számú ESZI szociális otthonában és aranyosak, édesek az ott lakók, akiket gondozók, és annyi pozitív energiát próbálok nekik adni amennyit lehet, viszont nagyon nehéz elfogadni, hogy ők oda bekerülnek és kész, csak akkor mennek onnan ki (, persze nem mindegyikük, de kb. fele) amikor ... a végén..
Ezzel a munkával együtt jár a "vég" és aznap nálam pont egy ilyen nap volt, hogy próbálom elfogadni , hiszen természetes dolog és tényleg csak az számít, hogy szeretet adj minél többet (ami szintén nagyon nehéz- főleg aki "katona családból jött")
a béke- biztonságot értem alatta.
Ugye nem baj, hogy leírtam, úgy kijött belőlem, nem tudom miért...

Mostanában megint tanultam eléggé lemaradtam, mi van veletek?
A beceneve a kis hercegnőnek? Barbi ? Anna? Melyiket fogjátok inkább? vagy mindkettőt?
Nekem is a bérma nevem ANNA, Szent Anna után (aki Máriának az anyja)... néha használom is :)
Pocakfájás? - nálunk volt :( alig vártam, hogy elteljen a 3. hónap és kinője...
még este írok, ma konditerem próbára megyek, spinningre nem jutottam el, futás 25-30 percem van rá heti 2* minimum.
jó babázást ;) (irigykedem .. olyan jó nézni amikor megszületik és alszik, nyugodt, bár az alvással vagyis nem alvással az éjszakai 3 óránkénti evéssel , altatással most is nehezen élném meg, de elmúlik...
a gyógyszertárban a camomilla bogyót ajánlották nyugodtabb alvásra.. meg coffee tosta nevűt azt hiszem- bár minden babó másra reagál jól...
:) szép napot

Scala 2012.11.30. 20:31:26

@B.-né Erika: Így igaz írtam oda, mert szeretlek és hálásan gondolok rád! :-) Nagyon jól tetted, hogy leírtad! Egy nagyon kedves ismerősömtől hallottam ezt először 2010-ben, és milyen igaz! Azóta sokat változtam, neki köszönhetően. Én azt gondolom a halálról hogy egy folyamat, mint a születés, éppenúgy is fel lehetne fogni, nem veszteségként. Belépés az öröklétbe. :)
Most nem kezdek bele, hogy miért, de ragaszkodni görcsösen az élethez, félni a haláltól elég szörnyű lehet, és valóban az áramló szeretet és figyelem, ha adsz olyat, enyhítheti az emiatti szorongást. Nagyon szerencsések, hogy megkaptak. :-)

Majd még folytathatjuk ezt a témát. Születés-elmúlás, nekem fekszik, Skorpió :-)

Barbus, Barbi, Pöttömm Panna. Inkább a Barbara lesz az elsődleges.
Bérmanévnek gyönyörű az Anna!

Scala 2012.11.30. 20:33:41

Pocak mintha a 5-6. hétre elmúlt volna, nem vicc. Persze van nyűgösködés néha, de talán más okból... az első hetekhez képest összehasonlíthatatlan.
Már Infacolt sem használok.

Még írok baba dolgokról. Szeretnék kérdezni is. ;-)

B.-né Erika 2012.12.01. 22:23:06

@acsil: szia, vitamint reggel ébredés után aztán csináltam a reggelit, reggeli - ebéd előtt kellett a hca-t, hogy a szénhidrát ne tudjon úgy felszívódni ezáltal,
a pyruvatnál igazából mindegy - akár délután 4-kor is beveheted, de én étkezés után 2-öt.
a cla-t akár estére- éjszakára is, da ha csak azt akkor reggel is jó.
van zöld tea kapszula (SPEED) azt ha szeretném akkor reggel, kávé helyett.
Ezeknek a dobozán van használati útmutató mikor mennyit javasolnak
ha csak egyfélét, akkor az étkezés előtt
carnitin mozgás előtt 30 perccel, vagy reggel 1.
:) szép napot.

acsil 2012.12.01. 23:06:22

Szia! Nagyon szépen köszönöm a választ. Szép estét:)
süti beállítások módosítása