Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

kepatmeretezes_hu_SAM_2637.JPGkepatmeretezes_hu_SAM_2636.JPG

2* is ráálltam nem hittem el :) kikapcsoltam és vissza.

Gyógyulok, minden nappal jobb, de annyira fulladok :( erre a hétre már terveztem, a futást, lépcsőzést ilyenek mert hétvégén szombaton buliba megyek, megünneplem, a házassági évfordulónkat /a 15.ik/ 07.26-án lesz

28-án PARTY- CORONITA PARTY: egyébként a lányomat kísérem, egyedül nem is engedném....

szóval addigra még feszesíteni kell a popsim, combom= ez a terv :) aztán hozom a képeket ;) 

Címkék: buli mérleg 57

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr354672128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dorka80 2012.07.23. 19:51:06

Azta, azta, azta! Hogy csinálod ezt? Gratula!!! :)
Az étkeket nem írnád le? Az jó volna. :)

Remélem nálam is beindul vmikor a fogyás, nagyon szeretném! :)

B.-né Erika 2012.07.23. 20:39:28

@dorka80: csak betartom a szabályokat, tudod 5* eszem és csomó zöldséget és tízóraira gyümölcsöt szoktam meg joghurtot, most a betegség+antibiotikum miatt kevesebbet, talán ezért mutatott ma reggel ennyit, de örülök neki :) vajon meglesz az 55 ha neki állok futni? nagyon hiányzik a futás... most is mennék jó az idő kéne a gondolkodáshoz :)
Neked is összejön a fogyás, akarat megvan, csini leszel, képzeld el magad vékonyan olyan leszel....

Scala 2012.07.25. 10:01:32

@dorka80: Tényleg képzeld el, és ne csak a látványt, hanem az elégedettséget, harmóniát amit a testeddel kapcs. érzel (majd). Az érzés, tiszta érzelem sokkal erősebb húzóerő, mint a kép. :-)

@B.-né Erika: Erikácska, érdekes az antibiotikum nekem mindig marta a gyomromat, és felborította a diétáimat, egy hős vagy!
Mostanában én is feszültebb vagyok, teljesen megértem, hogy a futás gondolkodási része mit jelent. :-)
Azonos célból úszni megyek majd talán ma és pénteken!

És érdekes, kevesebb kaját kívánok egy ideje!

dorka80 2012.07.29. 22:14:46

@Scala: De jó is lenne az, amit írtál :)...
süti beállítások módosítása