Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

zivatar, borús

2012.04.26. 14:07

szerző: B.-né Erika

Addig akartam futni, amíg elkezd esni, 1:06 perc 9,90 km 

és úgy eláztam, de nem lett meg a pont 10 :( bírtam volna, de az eső átcsapott zivatarba és iszonyatosan eláztam...
azért nem rossz egy hét pihi után.

Mindent eszem 60 körül tartom a súlyom, majd ha visszajön a motivációm  meglesz az 57 is, addig pedig a centikre figyelek. április 26 - május 12 / 15 nap van vissza, de most nem megy, örülök neki ha eszem, mert igazából soha nem vagyok éhes, bár néha olyan dolgokat kívánok, ami húha kategória..... néha nagyon depis a hangulatom. lehet meg fog jönni...

2012-04-24 18.51.59.jpg

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr794471384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2012.04.28. 22:31:37

Erika drága!
Legalább te tartsd be a programot, ha majd lesz erőd, de akkor hetekre, mert az új Slim3-at nem tudom követni, átláthatatlanul sokan annak, és sztem nem fogynak... vagy mondjuk inkább így, nem érzem, hogy igazán odaraknák magukat, ahogyan kellene.

B.-né Erika 2012.04.29. 14:24:07

Remélem jól vagy és minden rendben :)
Én nagyon várom Fruzsi 45 napos képeit, szerintem le fog esni az állunk, mert 2 hét méregtelenedés a testnek, aztán szépen átáll, majd jön a nagy alakulás, jó lenne ha sportolna mindegy mit ami jól esik, séta, úszás, kerékpár, nagyon jól be tudja indítani a folyamatokat. És a másik menyasszonyra vagyok még kíváncsi a múltkor -5,3 kg, most vajon mennyi a 30 napon, Zsani mennyit passzolt le, érdekes lesz :)
Rólam: 2 hét az esküvőig és szeretném átlépni az álomhatáromat :)
odafigyelek és mellette heti 3* (bár többször kéne) 10 körüli km, mert ez formál rajtam a legjobban. Esküvőkor 05.12 reggelén teszek fel képet, centit
most 60,1-ről indulok. Azt vettem észre ha nincs helyén a női lélek könnyebben csábulunk mert az adja meg a boldogsághormont, (az a kis csoki vagy sütike). Ha ma lefutnám a 12 km-t akkor a héten is meglenne a 22 + 16 km kerékpár :)
nyári átalakulás folyt. köv. kockahas és csini derék :)
Ugye már nő a pocid? hétről-hétre nagyobb és gömbölyűbb lesz. Már élvezed a várandósság pillanatait? Nemsokára jönnek a friss gyümik, cseresznye, dinnye, eper lassan magyar is és málna is , de várom már :) Írj sokat, mi van veled, hogyan telnek a napjaid? Hogyan szólítod a kis pocaklakót?

Scala 2012.04.29. 16:26:06

@B.-né Erika: Szia Drága!
Múlt héten végig megvolt a szag-seznvedés, még vasárnap is hánytam reggel. Azt kell, hogy mondjam viszont, hogy ezen a héten jóval enyhébb az émelygés is (bár még van kicsi), nem kínoznak annyira a szagok, és terhelhetőbb lettem (koncentrációs képesség, végigültem egy hosszú tárgyalást). Talán jövő héten még jobb lesz. Rengeteg marhahúst eszem, meg úgy általában nagyon masszívakat eszem, kivéve édesség, mert azt nem kívánom (kis méz a hársfa teába). Megjött a vérképem, jövő héten át kell beszélnem az orvosommal, nem igazán csillagmentes... remélem az erőfeszítéseim meghozzák az eredményt, kérni fogom, hogy vegyenek le május végén is egyet.
Nem tudom, hogy rendben van-e, számomra nem volt jele annak, hogy ne lenne... Jövő heti vizsgálatkor nem lesz mozizás, csak AFP, meg a dokival a vizsgálat.
Túl sokat nem akarok ultrahangoztatni, és nem tudom mi következik a 20. héten, asszem a cukros víz ivás. Na azzal valszeg nem lesz gond, mert alacsony a glükóz szint az előző vizsgálat alapján, nem véletlenül ájuldoztam én.

Eper már van magyar, nagyon finom, de 3000,-Ft itt egy kiló... azért vettünk, csak mostanában annyira a drága kajákat kívánom (marha steak, bélszín, lazac, libamáj) :-D + a bio táplálékieg. hogy oda kell figyelni.
Ma anyukám elvitt megetetni, amióta volt a szag-turnus nem vezetek háztartást, a mosogatógép bepakolását is kénytelen-kelletlen átvette a férjem, mert nagyon megijedt. hogy annyit voltam rosszul. :-))) Szóval anyuval nyomtam egy friss spárgalevest (ezt csak akkor szeretem, ha piaci, frissből van, na ez olyan volt), és egy argentín steaket (marha hátszín, fele saláta, fele hasábburgonya). Feneketlen az étvágyam, de ezzel + anyuéba besegítéssel meg tudtam tölteni a bendőmet. Utána két gombóc fagyi, na az az egyetlen, ami édesből jöhet.
Mivel nem nagyon tartunk itthon kaját, nem 24 órában megy a zabálás, de 4 óránként, sőt inkább 3 ennem kell, és nem elég a csipegetés.
Ja, rólam egyébként azt kell tudnotok, hogy javarészt vegetariánus módjára kajáltam, sok zöldségleves, főzelék, hús havonta 3-szor. Most naponta... :-D

Nem hívom sehogyan sem, vagyis, de ... a testi rosszullétek eléggé lefoglaltak, ez a "kapcsolatfelvétel a magzattal" nem megy a szónak abban az értelmében, ahogyan azt mások csinálják. Mondjuk én úgy gondolom, hogy az ötödik hónaptól kezdi birtokba venni a lélek a testet, ami készül számára, úgyhogy még nincs itt (egyébként Aquinói Szt. Tamás nyomán az egyház is hosszú évszázadokon keresztül ezt tanította). Szóval most még nem igazán kezdtem ehhez hozzá. Nem is mondjuk senkinek még.

B.-né Erika 2012.04.30. 16:04:55

@Scala: igen tényleg én is olyan 20. hét körüli időponttól kezdtem nevezni őket :) ha marhahúst kívánsz, akkor egyél mert kell a szervezetednek, én mostanában mogyorót, bár nálam teljesen más :)
az ultrahangokra és a védőnőhöz is nagyon szerettem menni uh-ra mert látom, védőnő mert szívhang vizsgálat mindig volt és jó volt hallani a szívverésüket :) remélem az unokahúgomnak is elmúlik a hányinger nemsokára, az esküvő körüli teendők biztos megviselik, majd kifaggatom, csak olyan ritkán találkozunk.
a 3 óránként evés jó, a fagyi is fini :)
vigyázz magadra/ magatokra
:)

Scala 2012.04.30. 16:53:22

@B.-né Erika: Örülök, hogy ezt írod a kapcsolatfelvételről, mert manapság annyira dívik ez a túlbuzdulásos mozgalom, hogy a gyerek mindent érez és azonnal beszélni kell hozzá... Egyrészt szerintem nem mindent vesz át az anyától, azaz nem értek azzal egyet, hogy mindent érez. Vannak az anyának saját programjai az anyasággal kapcsolatosan, az elég nehéz téma pl. nálam is, és tudom, hogy azt nem vette át, mert az az én feladatom. Szerencsére már lezajlóban... hosszú, nem fejtegetem.
Másrészt azért sem szabad túlbuzogni, az elején, mert nehezíti a veszteségfeldolgozását, ha vetélés van. A szonográfus és egy másik ápolónő is mondta, hogy azelőtt életük során kétszer elvetéltek a nők, és nem volt belőle az a hiszti, mint most. A természet nagyon bölcs, mindennek van oka.

Védőnőnél én még nem is voltam, a fenének van rá szüksége, de majd 20. hét körül már muszáj lesz.

Az ultrahangon szokták bekapcs. a szívhangot, nem tudom a védőnőnek mi van, nem a CTG-re gondolsz, ugye? Mert az csak a vége felé jön be a képbe.

Marhahús: még tegnap készítettem bolognait a spagettihez, most azt ettem. Tudtad, hogy az igazi bolognaiban van szalonna, sárgarépa és kevés csirkemáj? Ezek most nem kerültek bele, de azért finom lett. :-)

Lenne még egy kérdésem: volt a lábgörcsöd éjjelente (nekem nincs), és előfordult-e, hogy séta (túl sok séta) után/alatt megfájdult a hasad/méhed, asszem úgy mondják, hogy bekeményedik. Vagy az csak később következik be, pl. hatodik hónaptól, amikor betonkemény lesz, és nem a fájdalom a döntő, hanem a keményedés.

Unokahúgod: fú, én is kívánom neki, hogy ne legyen rosszul szegénykém, nem is tudom, hogy bírja, én nem tudnék esküvőt szervezni, az elmúlt hetekben előfordult, hogy a hajmosás is kihívás volt: álmosság, fáradtság, rosszullétek :-)

Ja, és te szedtél terhesvitamint? Meddig?

B.-né Erika 2012.04.30. 23:41:36

@Scala: a védőnő doppler- készüléknek hívják csak szívhangot néz vele.
Én szedtem vitamint folsavval kezdtem majd vas+folsav majd multivitaminokat néztem és kerestem a legjobbat, a Reninél a végén a nőgyógyász leállított róla mert óriásira nőtt tőle. a Dodinál (középső már a tervezésnél elkezdtem szedni és jól elkezdtem hízni tőle, az Ádinál vas+ folsavat szedtem vitamin pedig sok gyümi volt és néha vitamin, ez az alternaiv bio táplálék kiegészítő jónak hangzik, minél természetesebb, és kálcium, hogy ne a te fogaidtól szedje el a szükségeset, bár nem tudom milyen tudományos alapja van, de csontokból is tud kálciumot elvonni, ha neki arra szüksége van és az Anya szervezete még a saját kárán is átadja neki amire szüksége van. Barátnőm is 2-3 naponta kapott be egy terhes vitamint, vagy felet, hogy ne az étvágya nőjön tőle. De azért szükség van vitaminra, csak meg kell találni az egyensúlyt. ÉHSÉGROHAM:nem törvényszerű, mert most,hogy szedtem a PEAK-ost és megadtam mindent a testemnek(minőségi tápanyagot) nem voltam farkas éhes, úgyhogy lehet azért leszünk a multivitaminoktól ilyenek mert eszünk, de mégsem azt amire tényleg szükségünk lenne.
Amióta olvastam, hogy a máj egy méreganyag kiválasztó szerv azóta nem kívánom a májat. a bolognait nagyon szeretem, szalonna pirítva nagyon jó alapízt ad, jól hangzik, és a répát mindenben meg tudom enni, szeretem.
a lábgörcs egyértelmű magnézium hiány, Magne B6 is jó a hányinger csökkentésre (és akkor 2 legyet 1 csapásra) és az izom összehúzódásokra is ezt szokták.
A vége felé könnyed keményedik, nálam még stressz helyzetekre is, arra is jó a magnézium.
Kend magad mandula olaj, olíva olaj a bőrnek kell a rugalmasság és a víz, igyál most is 3 l körül, olyan helyeken lehet repedni ahol nem is gondolnád, én mellnél hasnál végig comb és fenék és még a vádlim hátul is. olaj, krém inkább több, bár én hajlamos voltam rá.
a karomon is van :( kijutott.

Scala 2012.05.01. 20:43:11

@B.-né Erika: Folsavat én is szedtem, már előre. :-) Most újra. És hogy így írtad elővettem a Schüssler-sót (homeopátiás alapon működő ásványianyag-pótlás) kálciumot tankolni, egyelőre más nincs itthon!

Méhösszehúzódások: nagyon köszi. Stresszre nekem is.
/Férjemnek olyannyira megtetszett a kifejezés, hogy amikor múlt héten rászóltam közölte, "ha így beszélsz velem bekeményedik a hasam" :-).

Ma pihentem, kicsit aggódom mindenféle dolog miatt, de majd holnap megoldom. Jó lesz, hogy megyünk vizsgálatra... folyton magamon kívülre kerülök idegileg, amikor menni kell.

Védőnő és a szívhang: akkor legalább van valami értelme, köszi, rászánom magam!

Scala 2012.05.01. 20:44:34

Ja, kenés: igen, azt a kozmetius is a lelkemre kötötte. Nagyon jó krémet kevertem ki, van benne most éppen szibériai cédrus fenyőmag-olaj, állati jó cucc, a bio tápkiegesektől! Jobban olajoz, mint a mandula-avokádó (korábban azt használtam, onnan tudom). Drága, naná. :-D
süti beállítások módosítása