Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

Új nap ;)

2012.03.27. 11:38

szerző: B.-né Erika

Tegnap nagyon sok dolgom volt, folyamatosan mentünk, korán is keltem és későn is feküdtem (hajnali 2kor) 
Ma reggel 8 előtt dobott ki az ágy (többet kell aludnom mert kimerülök :(  )

tegnap  

R: 1KV 100 tej 2 sz. slim kenyér 4 sz. pulyka szalámi       

T: 1 pizza szelet hawaii
E: mogyoró 2 marék
uzsi: 2 sz. graham kenyér 1 mozzarella golyó 100 gramm

18:00 torna 1 óra

vacsi 10 körül 1 epres micellar 150 tejjel vízzel, finom volt, néha az ízek váltogatása miatt vennék ilyet :) kedvenc vaniliás és tejszínes süti :)

Ma reggeli :magos kenyér 20% rozsliszt tartalommal csak :( 1,5 sz + 3 szelet sonka 1 kv+100tejjel.

10kor 150 túró nagyon éhes voltam remegtem +2 sz. sonka..

1 kv 11 kor

E: csirke zöldség.

Ma pihenek, vagy még meglátom, (múlt hét jó volt 19,20,22,24,25 ezeken a napokon futottam és edzettem)

26 torna 1 óra

27 pihinek kéne lenni.....

28 futás 6 km előtte fenék, comb edzés

29 torna 1 óra

30. 6 km

31 szombat tali, és rá kell pihenni korán kelek korán megy a busz :)

1. VIVICITTA 6,2+3,2 futás PEST!!!!!!

És valamikor lesz egy buli is a szülinapi buliiiim 33 leszek :) 04.07-én lesz megtartva majd 15-én családi összejövetel is :) összehasonlító kép:

mi   n.png

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr854343058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomisz 2012.03.27. 22:38:23

Pihenj is eleget mert a remegés lehet kimerüléstől is nem csak éhség/vércukor miatt.
Szóval 7-8 óra kötelező midnen nap! :)

A másik hogy nem tudom hogy számoltad a kalóriád, de remélem nem vagy alapanyagcseréd alatt. Inkább egyél többet picit, ennyi mozgáshoz nem árt.
Lehet eleinte akár visszamegy a súlyod picit mert elkezdi az éhezés után a raktározást, de legkésőbb pár hét alatt vissza kéne álljon amikor rájön nem kell raktározni mert van "bőséggel". :)
Persze fokozatosan növelj és figyelj a tested hogyan változik rá.
süti beállítások módosítása