Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

Reggel felkeltem süt a nap és takarítok, magamban, ruháim között mindenhol, szoba, fürdő, Reninél......

59,4 tegnap ma nem mértem holnap mérek is :) ÉS MÁR TÉNYLEG AKTUÁLIS A KÉP, csak reggel felkelek és rögtön reggelizem is a vitamin után és nem képesek rólam képet készíteni.

2012.03.17.MA

59,3

kép megint nem készült :(

este buli előtt megkérek valakit ha senki akkor én, most megint úgy érzem, hogy hiába a súlyom normális a combom vastag :(( miért érzem, és ezen változtatni akarok, ki is megyek futni, tegnap is voltam de 3,84 km sikerült, ez nem elég bár dombnak felfelé, nem értem el még a minimumomat sem ami a szigetkör 5,30 (8,90/km sebességgel) már másodszor ezen a héten (bár az előző 4,5 km volt/8,93/km sebességgel/) szóval a táv rövid de a tempó jó :) 

A lifetilten van ez :
1.png 

Lassú séta: 4 km/h. Dinamikus séta: 6 km/h. Lassú kocogás: 8 km/h.

Futás: 10-12 km/h. Dinamikus futás: 12-15 km/h.

MA kezdem első napomat ez még nem nehéz :) nem is akarok nagyon buli előtt, végig csinálom és leírom mi a tapasztalatom :) 20 perc nem is vészes időben a km majd meglátom mennyi jön ki :)

Megcsináltam, mennyit szenvedtem lettek olyan képek :)))

13I7O-10e-1_1.jpg és itt lehet látni izmos a combom, nagyon..

kepatmeretezes_hu_sam_1796.jpgitt azt mutatom meg milyen szépen tűnik a narancsbőr, viszont pocakom még van, (véletlen kép egyébként)

kepatmeretezes_hu_sam_1826.jpgvastagodott a combom, biztos azért mert félre eszem, és nem futok annyit (nem hosszú távokat :( 

hosszabb távokra kell mennem ...
heti 3-4* 40-50 perc 

még egy valamilyen összehasonlítót első 2 jan 17. második 2 mostani

kép.jpg????????????

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr84320199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virág40 2012.03.18. 11:08:51

Jók a képek!!!! A combom nekem is kényes kérdés egyenlőre nem tudom, hogy mi a jó arra , hogy jobban nézzen ki, de nekem még le kell adnom előtte 1-2-kg. Szerintem ez a legnehezebb!! Onnan leadni ahonnan kéne! De neked nincs semmi bánkódni valód mert jól nézel ki !! És akkor már inkább comb mint HAS!!Szerintem!! A lényeg , hogy szuperek a képek!! Csini vagy!

Siena2007 2012.03.19. 11:40:23

Szia Erika, nagyon jók a képek! Nincs nagyon hová fogyni, max formálódni valami minimálisat. Szerintem szép a combod, szép izmos, nem egy plöttyedt valami.
Vasárnap Runtilt? úgy látom Tomi vasárnapot hirdet, márc. 25e délutánt. Futni nem tudok még az biztos, 2-3 hét lesz még amire visszajöhet valamennyi sport, de szivesen kimennék találkozni veletek élőben is!

B.-né Erika 2012.03.19. 13:45:34

@Siena2007: de jó lenne!!! gyere!!! formálódni igen azt szeretnék :) arra kell naponta valami edzést kitalálnom, bár zűrösek a napok, most szoktatom az Ádit az oviba és remélem nem kap el semmit :) és vasárnap 17:00kor RUNTILT!!!
@Virág40: a Lifetilten van egy jó gyakorlat rá gumiszalagos, előre oldalra hátra 3*20 pihenő nélkül :) kemény :)hatásos :) előre 20 oldalra hátra 20-20 és újra 3* :D kitörés 3*15/láb, és a híd kiemeled a feneked lapockád lent és amikor kiemeled a feneked ráfeszítesz a popsira akkor a comb is feszül 2-3 ms így aztán vissza DE NEM A FÖLDRE és vissza, kemény szintén :)popsi, de abból adódik a jó comb is, nekem még a belső combra kell gyúrni... a hasra a legjobb fegyencedzés has 1. 2*20 és már megy a 2. is 2*20

Virág40 2012.03.19. 20:36:09

@B.-né Erika: fegyencedzés has1-2 az melyik? A többit csinálom!

Virág40 2012.03.20. 09:12:13

@B.-né Erika: a 30 napos mérések!
-6kg/ (ezzel nem vagyok nagyon megelégedve), -10cm csipő, -8 derék, comb-5, kar -2, stb. szóval kb olyanok az adatok mint Slim 3 -Viviennél. Most kicsit megállt az élet a fogyásban pedig mindent betartok!!Ez jól van így ? Igaz közben is megmértem magam! Mert az induláshoz képest nagyon jó a tükörkép!!!

Siena2007 2012.03.20. 13:57:09

@B.-né Erika: Akkor remélem vasárnap találkozunk :) Igyekszem úgy szervezni, hogy ott legyek. A du.5 óra nekem új infó, de figyelni fogom a hireket.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.03.20. 14:26:16

Erika, nekem ugy tunik h az a labadon tomeny combizom, de lehet csaloka a kep. Ha megsem az, a fenn idezett programmal csak tovabb fog vastagodni a combod.
Inkabb egyszerre 1-1.5 orakat kene futnod, h izmot hasznaljon el a tested (persze ne rogton, ha mostanaban nem futottal). Az se baj ha kicsit magas pulzussal futsz (mondjuk 160-as), akkor mar elsosorban nem zsir eg, hanem izombontas lesz.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.03.20. 14:27:59

@Leningrad: "Ha megsem az " - mar ha nem csaloka a kep, es az ott tenyleg combizom.

B.-né Erika 2012.03.20. 14:30:32

@Virág40: :) az jó!!szerintem nem rosszak az eredmények :) sőt!! a Tomi szokta mondani, ha elérted azt a súlyt ahol már jól érzed magad onnantól tükörre dolgozz :) én ruhában már érzem ezt :) egyébként még dolgozok magamon :)
fegyenc has 1.amikor húzod a lábad felfelé 1*10, 2*20,3*40...
2. amikor a földön fekszel 90 fokos szögben van hajlítva a lábad és emeled de nem teszed le teljesen a földre..1*10,2*20

@Siena2007:lifetilt.blog.hu/2012/03/19/orszagos_runtilt_futas_marcius_25_17_00
még egyszer néztem 5 óra, bár már fél 2kor fent leszek Pesten :) előtte a westendben szoktam nézelődni :)

B.-né Erika 2012.03.20. 17:14:55

@Leningrad: Én is úgy érzem hogy teljesen izom :( mostanában az utolsó 6 futásomat nézve mindegyik 4 körüli kilométer :( (3,80-3,60-3,90-4,5) ma kimegyek és addig futok míg bírok alapon szeretnék minél többet min. 1 óra.. tényleg meghozza a gyümölcsét.. a fenekemen is már csak pici zsír van :) úgyhogy alakformálás! és barátnőm holnap reggeltől diétázik, én, hogy tartsam benne a lelket vele csinálom, szigorúan, nincs mellé evés!! mert mostanában bizony 2 sz. rozskenyér stb... majd mérek futi előtt combot és tényleg arra kell rámennem minél hosszabb legyen a táv és idő... Este felteszem a mérést és képet ti is lássátok... 3 helyen mérek.. jó?

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.03.20. 17:23:01

@B.-né Erika: Azert nehogy kinyird magad a futkarozassal... Csak esszel. Ha a combtol szabadulni akarsz, akkor valahogy izmot kene egetned. Persze valamit segit ha szetkoplalod magad, mert sorvadsz tole, de nem ez lenne a megoldas.
Lehet erdemes lenne egy edzovel beszelni, hogy lehet izombol fogyni anelkul h zsirosodnal vagy kikoplaltatnad magad.

Amugy nagyon fontos h eltunjenek azok a combok? Vegulis ez izom, szep feszes meg minden.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.03.20. 17:26:11

@B.-né Erika: Amugy netem meg azt is ajanljak h csokkentsd a feherje mennyiseget, akkor egysegesen mindenhonnan elkezd leolvadni az izom, de gyanitom az eleg lassu lesz. Tenyleg egy edzot kene megkerdezni lehet.

B.-né Erika 2012.03.20. 20:49:02

@Leningrad: megmutatom 56 cm-es legfelül, csak az zavar, hogy ez a legvastagabb részem magamhoz képest, szépen vékonyodtam a combom is persze, teszem a képeket, végülis alakulnak már a kettő között van rés is a képeken meglátod egész jó, de lehetne jobb is....feszes.

Tomisz 2012.03.21. 12:05:40

Ahogy látom még "messze" van tőle, de hosszútávfutás (10km+) és megfelelő kiegyensúlyozott szigorú étkezés.
Illetve mozgás utáni visszatöltés mellőzése hogy a katabolikus (lebontó) folyamatok lehető legtovább tartsanak. Tehát pl nincs fehérjeturmix meg ilyesmi futás után közvetlen. Akkor lehet elég jól izmot veszteni. Illetve az izomgyarapodást szolgáló edzések kerülése adott területre (súlyzós, nehezebb testsúlyos, intenzív stb).

De ja kérjétek ki egy edző véleményét is mindenképp. Bár az én tapasztalatom a fenti. :)

B.-né Erika 2012.03.21. 14:11:50

@Tomisz: :) akkor te is azt ajánlod 10 km feletti futások, a betartod diéta, kevés szénhidráttal és ne szabaduljak be a konditerembe és még véletlenül se edzek popsiformáló gyakorlatokat?(mert pl. popsigép vagy hasonló a comb hátuljára is hat..még ha kis súllyal többször..) a kitörés is és a fegyencedzés guggolás is erősíti, mert nem vékonyítja.-(elmélkedés) vagy ha utána nem töltöm vissza a fehérjével akkor sem jó, mert erősít.. húúúú, de nőből vagyok ;)
azt érzem biciglizés közben bedurran. én

Tomisz 2012.03.21. 18:25:57

@B.-né Erika: Több mód is lenne, de szerintem ez a legtarthatóbb és legkevésbé drasztikus egy "átlagembernek".

Igen, minél több nap (minimum 3) 10+ kilóméterek.
Egy jó diéta (itt főleg az ételek minőségét és összetételét értem, nem a kalóriákat csak) hogy zsír is menjen lefele továbbrais. Az a lényeg hogy a szervezetet arra szorítsuk hogy a comb/fenék izmokat kezdje el bontani. Ehhez olyan állapot kell amikor nincs már se cukor se zsír sok igazán a szervezetben.
Ugyanis a zsírral ellentétben az izmot növelni/csökkenteni lehet lokálisan.

Lehetne úgy is hogy nagyon intenzíven megdolgoztatod többször egy héten(vagyis túl edzed) ezen izmokat rövidebb idő alatt és nem pótlod a fehérjét azonnal az edzések után, csak egy későbbi teljes étkezés során normál arányokkal bevitt táplálékkal. De ezt nem tudom mennyire bírnád hosszabb távon, legalábbis amíg a megfelelő eredményt eléred addig.

Rád bízom, ha úgy érzed menne lehet utóbbit is megpróbálni. De akkor nagyon keménynek kell lenni. :)

B.-né Erika 2012.03.21. 19:33:40

@Tomisz: Tehát heti 3 * 10 feletti kilométer és lehetne 3 kondi amikor annyit csinálok, hogy már fáj? kis súllyal vagy naggyal? mondjuk popsihoz húzásnál 5 kilóssal 100* vagy 15-20 kilóssal 3*15*.
vagy a futás intenzitásra gondolsz (amikor 5 percig 15 km/h sebesség, amúgy 7-8-9-10 az átlag )
A kondinál meg tudom csinálni este megyek 7-8ig és utána nem eszem, a futás után is meg tudnám állni, hogy nem kell ennem, cukor zsír tiltó listás. Addig marad a zöldség + csirke + hal +minimális barna rizs. gyümi délelőtt vagy hanyagoljam teljesen?

Tomisz 2012.03.21. 22:29:41

Maradjunk a 10km futásnál most szerintem, egyben megállás nélkül. Ahogy láttam még nem futottál ennyit egyben, tehát már ez magában elég lesz egy időre elérd. :)
Intervall futást semmiképp most ne csinálj ilyen értelemben. Ha nem megy a 10km akkor persze megállhatsz picit sétálni de meg kell próbálni egyben amit csak lehet.

Ami a súllyal edzést illeti kis-közepes súly és kifáradásig (számot nem tudok mondani hisz te tudod mit tudsz teljesíteni, mennyit és hogy). Tehát ne legyen túl nehéz a 1-1 ismétlés, de a sorozat végére totál kifáradás legyen addig csináld (mikor már nem megy még 1 ismétlés).

Ha kombinálni akarod akkor lábra edzés után elmehetsz futni is, de ezt nem hiszem bírni fogod, legalábbis eleinte. :)

A gyümölcs mint olyan mehet módjával, de itt most nem annyira számít ebből a szempontból, inkább az hogy az edzés után ne legyen semmi bevitel 1-2 óráig. Ha bírsz lenni aludni utána tartósan felőlem oké. Csak utána reggel figyelj nehogy a nagy éhségbe túledd magad.
Zöldség, csirke, hal, brizs tökéletes. :)

Tomisz 2012.03.21. 22:36:41

Nem kell 100x ismételni azért... 20-30-40 alatt elég ha eléred a kifáradást, majd kis pihi és mehet a következő sorozat ha bírod még.

Tomisz 2012.03.22. 00:40:05

Súlyzóshoz még annyit hogy az 1-6, és 6-15 ismétléstartományt (és hozzá való súlyokat) kerüld mert az az izomnövelésre jó. Szóval 20+ mindenképp... 30-40 körül pl jó lesz.