Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

Nem borított ki mostanában semmi így mint egy hír a mai újságban, szörnyű borzasztó le sem írom mert még jobban megvisel, nagyon bánt, világfájdalmam van. A gyermekbántalmazás= nem tudok napi rendre térni, nem megy..

Szeretet

hiány

összebújás

szerelem

Álomvilág

Sokszor nem tudom eldönteni, melyik a jobb: Ha valami rosszat álmodunk, általa lelkileg kicsit megtörünk, de felébredünk, s nyugodt szívvel mondhatjuk, hogy ez csak álom volt?! Mégis, oly' mértékben meg tudja változtatni a gondolatainkat, érzéseinket, hogy nem is gondolnánk... Vagy az a jobb, ha valami szépet álmodunk, feltölt, örülünk, de jön a lelki-sokk, szem felpattan és VÉGE!? És ismét a rideg valóság köszön be. Nem tudom... Amikor álmodunk, egy teljesen más világban élünk, mégis mindennek van alapja.. Van, amikor nem akarok felébredni, csak álomvilágban élni...

És a legszörnyűbb amikor megtörténik az álom, ami rossz-rémálom volt... És elgondolkozol most álom vagy valóság? Ez tényleg megtörtént vagy most felébredek...  

Frissít: Mára jobban érzem magam az újságcikken még mindig nem tudok napi rendre térni, talán jobb is ha nem gondolok rá... elfelejtem egy idő után, nem lehet rajta változtatni. 

Ma megtréfált a mérleg :) először ráálltam 59,5 majd amikor már vittem a fényképezőt már 59,6 majd 59,7 és voltam 59,8 is hahahaha :) veszek bele új elemet, aztán mérem magam és a gyógyszertárba is megyek jövő héten, ott van ilyen testzsírszázalékos és 10-én délben pedig valami géppel fognak analizálni, kíváncsian várom mennyit, mit, hogyan fog mutatni és mit mondanak rá, kell-e még tornáznom, hogy tökéletes legyek?  Persze biztos kell, futni és megmozgatni az izmaim a szinten tartás miatt, jól érzem magam, MA BELENÉZTEM A TÜKÖRBE ÉS NORMÁLIS A FENEKEM, JÓ A BELSŐ COMBOMON VAN MIT ALAKÍTANI, DE A KÜLSŐ RÉSZE RENDBEN. most a hasam is alakul :) Tinikoromban voltam ennyi kg...

Úgy érzem visszajött a fejembe a korlát mit eszem mikor és mennyit, ennek nagyon örülök mert az előző diéta után cseppet elszaladt velem a ló..

tegnap hulla hopp-oztam, nem sokat mert gyermekeim nem hagytak, de a hasamat megdolgoztatta, nem úgy mint a fegyencedzés, fő a változatosság :)

Nem szokásom pasikat berakni, de imádom a vámpírnaplókat :) és ezt találtam: nyálcsorgás :) 

50956_396608_1000x700.jpg

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr774284067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B.-né Erika 2012.03.03. 14:00:32

@Nyahu: Ő is de Ő is :) nem tudnék választani :)

thatsme 2012.03.03. 14:04:43

hoppá :D ez tényleg nyálcsorgatás, pedig nemszeretem az izmos srácokat :)
Ketket akit te linkeltél az túl kontrasztos nekem (hideg szem - szakáll, cuki haj)

PrettyWitch 2012.03.03. 23:19:08

Ha vámpír és pasi, akkor én nem tudok elszakadni Angeltől...

B.-né Erika 2012.03.04. 09:18:41

@PrettyWitch: Ő játszik most a BONES-ban Csontok- RTL klub ?David Boreanaz? jó pasi :)

Virág40 2012.03.04. 09:38:36

Mekkora lett a "tini" méreted? Mármint ruhaméret? Nagyon felüdítő, hogy gyerek után ez még lehetséges!! Így el kell hinnem, hogy ez még nekem is lehetséges. Eltelt 2 hét és jönnek a mínusz adatok hál istennek. Kicsit megnyugodtam, hogy akkor ez nálam is működik!! Olvastam, hogy neked is gyengéd a kávé. Én naponta egyet ittam eddig . Az nem nagy gáz?
De ha kell akkor le tudok róla mondani.

B.-né Erika 2012.03.04. 11:34:52

@Virág40: szerintem 1 nem vészes, beindítja a napod :) én 3 duplánál mondtam, hogy NA EZ MÁR SOK. Így reggel vagy 1 szem SPEED vagy 1 duplát engedek magamnak. Pont most néztem a mellbőségem szerint 40es, de jó a 38as (92 cm a mellbőség) :) nadrágnál derékbőség 38as csípőbőség szerint 36os méret kellene :) innen néztem : www.bonprix.hu/bh/sizing_her.htm
és lehetséges!! kis odafigyeléssel és futással meglesz!! hiszen előbb-utóbb a diéta már nem egy tarthatatlan dolog hanem megszokott állapot. Mert azokat eszed amiket megengedsz magadnak és ha eléred azt a súlyt amit szeretnél és a tükör is mutatja= a tükörben is látod, elégedett vagy, onnantól még könnyebb a helyzet mert már 1-2 olyan dolog is belefér :) kis szelet torta, süti pl.

Virág40 2012.03.04. 14:19:33

@B.-né Erika: ez talán nem olyan elérhetetlen mivel a mostani méretem 42-es. Persze a 38-assal teljesen kiegyeznék a tükörben. Vagyis az a " tükörképem" már tetszene. A kajával egyenlőre nincs bajom de még az elején vagyok. Lehet hogy két hét múlva őlni tudnék egy rántotthúsért vagy egy palacsintáért. Ma az csináltam ebédre én meg ettem a kis rízst a hallal. Hát ez van! Csak a cél lebeg a szemem elött így mostmég ez nem zavar!

B.-né Erika 2012.03.04. 15:17:43

@Virág40: :) akkor írunk egymásnak és nem lesz baj :) te pedig kitartasz és csini leszel :) sportos :)

Virág40 2012.03.04. 16:26:49

@B.-né Erika: Köszönöm!!! És már az eddigiekért is nagyon hálás vagyok!Csak azzal tudom meghálálni, hogy ezt 100x leírom. Tényleg köszönöm, hogy az idődből rám is szánsz. Tudom , hogy gyerekek meg minden mellett ez elég nehéz! Köszi::)))Nekem már nagyobbak a gyerekek, de dolgozom,+ a háztartás+ Férj,+ 2 gyerek,+ 2 cica + 2 kutya. Szóval nem egyszerű!!De élvezem, és azt vettem észre, hogy sokkal több energiám van!! Szóval KÖSZÖNÖM!!!

Virág40 2012.03.05. 11:22:27

Megvannak a számok!! 15 nap - 3 kg,
comb - 3/-4 , derék -4 , csípő -3, mell :-3 ,kar.-1, ::))))Lépkedek előre.
süti beállítások módosítása