Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

61.

2012.01.02. 13:26

szerző: B.-né Erika

Korán reggel ébredtem, már tegnap becsomagoltam a mai napi étrendem összes tagját az uzsiig bezárólag. Mert indulás az erdőre fát vágni :)  
7-kor kelés, Dodit elvittük az oviba  9-re és indulhat a móka, tetszett jó volt a zabpelyhemet még az autóban megettem, és olyan 11 körül jött az alma 200gr. és mandula ami pont 10 gr volt :) 13:00-ra már itthon voltunk, így itthon eszem a halam ami afrikai harcsa filé 140gr zöldség köret és krumpli 1 szem.
jó idő volt sütött a napocska :) a végén már elég melegem volt :)

Holnap reggel kardiológus és majd Ő megmondja van szükségem terheléses EKGra vagy sem.. majd megmondja :) már nem foglalkozom vele, de gyógyszert nem írhat fel az tuti, már egyszer szedtem valamit, de annyira lelassított és olyan nyugodt lettem, hogy abbahagytam mert úgy nem én voltam, egyébként pörgök 1000-rel... 

 

Délután még gyors 5 km. Még az ovi előtti fél órámban :) és dicséretet kaptam, hogy milyen vékony lettem :)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr873513613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JónásBrigi35 2012.01.02. 17:48:40

Kedves Erika! Nagyon kíváncsi vagyok az eredményedre! :)

Tudnál nekem abban segíteni, hogy melyik a legfinomabb fehérjepor, és hogyan érdemes a turmixot csinálni belőle? Köszi előre is!

B.-né Erika 2012.01.02. 18:20:07

@JónásBrigi35: először döntened kell olyat szeretnél amit vacsi helyett innál vagy olyat szeretnél amit edzés vagy futás után uzsira... lassúak : www.getfit.hu/proteinek-feherjek-lassu-felszivodasu-feherjek-c-1_38.html
gyorsak:www.getfit.hu/proteinek-feherjek-gyors-felszivodasu-feherjek-c-1_37.html
nekem a lassúból a micellar van itthon, Tomi szerint a legjobb nőknek :) gyorsból pedig ez:www.getfit.hu/whey-fusion-protein-p-222.html
mindegyik vaniliás... de kérdezhetsz a Móniéktól is, de a facebookos lapjukon is kinek melyik ízlett a legjobban itt:
www.facebook.com/peakhungary de azt már most leírom mindenki mást fog írni :)

nekem a kedvenc arányom a 1,5 dl tej+30gr. por+ 1,5 dl víz van egy kis moulinexem abban felhabosítom és kész is.

B.-né Erika 2012.01.02. 18:20:52

@JónásBrigi35: még annyit a lassú vacsi helyett a gyors edzés után közvetlen :)

JónásBrigi35 2012.01.03. 20:05:45

Köszönöm szépen, vacsi helyett kellene valami, ami viszonylag finom, ránézésre nem merek venni...

B.-né Erika 2012.01.04. 07:49:36

@JónásBrigi35: olyan érdekes valaki a csokisra esküszik és csak azt veszi én például a vaniliásra, mert olyan madártej íze van szerintem, vaniliás puding de nem annyira intenzív.. jó lenne ha lenne belőle kóstoló :) kis 30 gr-os csomag..
süti beállítások módosítása