Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

40.

2011.12.12. 16:38

szerző: B.-né Erika

Ma rájöttem, hogy ahogy Adri írta nagyon gyorsan pörögnek a napok, nem rég írtam a 30 napos bejegyzést és 5 nap múlva írom a 45. napost, mi van itt? Ezen a héten futok 3*5 km körülit a gyakorlatokat és a csütörtöki szintfelmérő lesz. Ezen a héten jön a fűtés szerelő csütörtök - péntek felé, mivel tegnap futottam, így ma nem. Pedig lenne hozzá kedvem :) A mai spenótos napom egész jól sikerült, de a holnapi az jobb lesz :) túró körte, túró alma hal barna rizsjégsaláta densia natúr mogyoró és turmix-> ezt a napot szeretem :) 

Mire megszokom vége lesz! Ezt nem hiszem el. 

inni ma ittam, de még kell kb. 1 liter pedig már 4 óra van...

Süti, süti, süti anyós sütött boros kiflit ami porcukorba van hempergetve és olyan illata van. hmmmm. kibírom....

kepatmeretezes_hu_sam_1238.jpg

LIFETILT-ről...Ha az életben is egy akarat gyenge senki vagy, akkor a programmal is bukni fogsz, és azért ez majd jusson eszedbe amikor éppen fel akarod adni, de akinek csak annyi tehetsége van az élethez mint amennyi kitartása a programhoz, annak szívből kívánom, hogy akadjon a torkán a kaja… - ez megragadott és akkorát nevettem :DD

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr623458116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2011.12.20. 14:08:46

Szia Erikám!
Megtaláltam, meglestem a boros kiflit! :-)

Az vízivás meghozza az eredményt, és nem olyan nagy meló, érdemes figyelned rá! Persze én könnyen beszélek, víz jegyben születtem, alapvetően 3 litert kívánok, az előszobánkban hónap elején 100 l ásványvíz áll, amit neten rendelek házhoz. Felcipelik. :-D

Futás: már előfordult, hogy hajnalban volt rá csak időm, a környék engedi, így nekiindultam. Nekem a heti 3 sport kevés, öt alkalmat kívánok, és 90 percet. :-) Ha fel akarod pörgetni, mivel a diéta szépen megy (meg kell néznem újra miket kajálsz, felírom), szóval emellett a diéta mellett egy alkalommal több sport, vagy kettővel, esetleg úszás, az formálna igen látványosan. Ha megoldható.
Lásd magad fejben, és engedd el a lemondásokat.
Írjak mondatokat, ami segíthet ebben?

B.-né Erika 2011.12.20. 20:58:29

@Scala: lehet a mozgáshoz iktatok be +1 napot amikor átismétlem az összes gyakorlatomat. Bár ha emelem a futás adagot akkor azért jobb lesz.Elmenni nem hiszem, nagyon le vagyok kötve a kis nyuszik miatt /gyerekek/.

Karácsony előtt szükségem van a "jó" mondatokra,( írsz párat?) össze kell raknom magam, fejben főleg, hogy karácsonyra nagyon jó formában legyek.
Eddig nem lemondásként éreztem, hogy nem eszem cukrosat, hanem elhatározásként - hogy ÉN NEM ESZEM. De akkor most nem értem miért kívánom ?

Scala 2011.12.20. 22:03:52

@B.-né Erika: ez egy rettenetes időszak, én teljesen szét vagyok esve diéta szempontjából, egy csokis ÉS egy csokimentes nagy mezés tallért nyomtam épp be, DM-es, nagyon finom, nekem százszor jobban ízlik, mint egy magyar átlag puszedli. :-D

Mondatokat mailben küldöm, mert úgy érzem, úgy jobb lenne. :-)

Puszi!
süti beállítások módosítása