Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

Futócipő.........

2011.12.08. 16:45

szerző: B.-né Erika

Mentünk az egyik kék sportboltba, szeretek oda járni sok minden van :)
Venni akartam polár felsőt mert 1 van, de a nyakamnál befúj a szél és a Zsolti pólóját nyúzom futásnál és nézni akartam egyet magamnak és oda tévedtem a futó cipőkhöz és felpróbáltam sokat 2 illett úgy a lábamra, hogy nagyon jó, ennél maradtam

kepatmeretezes_hu_sam_1236.jpg

Nike pegasus - repülni fogok :) majd mérek egy időt mennyivel jobb lettem a cipő miatt, de nem ma iszonyatosan fúj a szél, így ma is gyakorlatok lesznek :) és holnapra el kell, hogy múljon  mindenféleképpen futnom kellene legalább egy ötöst!!! :)) 
amúgy még 2 polárfelsőt és 1 pólót is választottam a párom pedig egy kesztyűt, szintén nekem, bár eléggé izzad a tenyerem futás közben, de majd bicózás közben jó lesz :) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr23446080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása