Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

Új célok!!!

2011.12.04. 11:53

szerző: B.-né Erika

Elértem a mikulásra 65-öt,vagyis előtte és olyan furcsa érzés kerített hatalmába, hogy jó elértem és akkor most jó és most akkor mi van? Akkor jöhet a süti, meg a nápolyi, rátett egy lapáttal, hogy úgy érzem mesi előtti napon vagyok, remélem :), hogy így van és ilyenkor azért jobban kívánjuk az édeset...Így tegnap vettem 1 light colát, 2 napra elosztva iszom meg :) Nagyon érzem, puffadt kedvetlen vagyok..

Vannak pillanatok mikor nem, pl. amikor tegnap új tervvel álltam elő!!

Karácsonyra 62? Reális vagy sem, kitűztem, futni úgyis addig futok amíg bírom, most a 3,5 és 3,75 között, de lehet, hogy ma jobban fog menni, bár nem hiszem már most érzem, hogy fáj a pocakom alja, de majd lehet elmúlik futás közben :) ha nem gondolok rá.

Nagyon oda kell figyelnem mennyit iszom, mert kell a 3l és nem biztos, hogy megvan. 
A mai nap reggelén a vitamin után reggeli. kimaradt a 4 sonkából csak 2 ettem meg? az 1 kis szelet rozskenyérre pont elég volt a 2 és a retek a parit a lányom kivitte megmosni, de mire beért vele már megettem retekkel, finom volt így -46 kcal paradicsom -35 kcal ( bár volt ahol 50 kcal-nak is írták, de szerintem hülyeség!) nemsokára tízórai 10 dkg túró 2 szelet sonkával... 

Nem szabad hagynom, hogy elcsússzanak a helyükről az étkezések, rendesen be kell tartani az időpontokat bár néha azért csúszik mert nem vagyok éhes és amikor már éhes vagyok akkor már ebédidő... Na megyek futni.....

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr243435855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thatsme 2011.12.04. 12:35:16

grat a 65höz!! durva h egyszerre indultunk, te nagyobb súlyból és már 5 kilóval elhúztál előlem :( (nem irigykedés, csak szidom a fejem hogy én miért vagyok ilyen szerencsétlen)
Lifetilten mikor jön a poszt rólad? :)

B.-né Erika 2011.12.04. 13:18:00

már ott van minden a Tomi kezében összerakja és kint lesz :) csak annyi a különbség, hogy te magasabb vagy! és vékonyabb is! Most olvasom a formspring-en, hogy nem a mérlegnek, hanem a tükörnek,de idézek /"Gyerekek hagyjuk ezt az idealis suly dolgot tukorre edzes van nem merlegre"/
Arra oda kell figyelni ha felkelsz utána egyenlő arányban elosztani az étkezéseket= szerintem ez is meghatározó, és erre a jövőben is oda kell figyelnem, a másik az ivás!! a mérték 3 liter.

thatsme 2011.12.04. 17:39:01

@B.-né Erika: ez igaz, de előtte meg 10-15 kérdésre ilyen választ ad, hogy hát a csajom ennyi és annyi, akkor te még fogyj 5 kilót mert így hájas vagy...

B.-né Erika 2011.12.04. 20:31:17

@thatsme: Ez jó!! Tényleg leírta már....

Azanna 2011.12.05. 10:04:45

Most néztem meg a tilten az interjúdat, és nagyon elgondolkodtatott, sokat jelentett nekem amiket mondtál. Rengeteg kérdést vetett fel bennem. Köszönöm :) További sok sikert, én drukkolok.

B.-né Erika 2011.12.05. 10:28:28

@Azanna: köszönöm :) A kérdések jönnek és a helyükre kell tenni őket, hogy tovább tudj lépni, menni fog és csak te tudsz rajta tovább lépni, persze kell segítség :) nálam a párom nem is vette észre, hogy baj van, ennyit erről.. :( és amikor beszéltünk a Tamással, lehet látni, akkor még nem voltam túl a nehezén, de átsegített.. Ő segített, elég volt annyi, hogy meghallgatott és megfogta a kezem, és felsegített a lelkem mély gödréből, jól esett! Köszönöm neki.

debramorgan 2011.12.05. 12:14:13

Szia, grat az erdeményhez, láttam a lifetilt-en is az összegzést, de gondoltam, ide írok. Jó látni, hogy változott illetve javult a tartásod is:) Hajrá és így tovább!!!
Egyébként sajnálom, hogy a másik két lánykát nem kötelezték blog írásra...:)

B.-né Erika 2011.12.05. 14:49:13

@debramorgan: köszönöm. :) jó írni, olyan sok minden történik velünk 15 nap alatt, jó is, nehéz is. Bár mindig leírom, diéta megy, hiszen ami le van írva azt eszem.Mozgás megy és olyan siker élményeim vannak :) Remélem nem unalmas ;)
süti beállítások módosítása