Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

A diétám

2011.11.09. 10:35

szerző: B.-né Erika

LilySlim Weight loss tickers

1.nap

1 sz. rozskenyér, 4 szelet sonka, paradicsom, retek
10 dkg túró, 2 szelet sonka
15 dkg csirke,2 kanál barna rizs és zöldségköret
3 dl tej turmix
2 dl tej+1 dl víz turmix

2.nap
2 e.k. zabpehely 175 gr kefírrel
1 alma 6-8 szem mandula
15 dkg hal zöldségkeverékkel ( 1 újkrumpli)
1 sz. rozskenyér 2 sz. sonka, paradicsom
1dl tej 2 dl víz turmix

3.nap

2 tojásból rántotta DE 1 sárgájával!
1 narancs
10 dkg csirke 5 szem kelbimbó, 1 cékla (vagy céklasavanyú bár az cukros!)
2 főtt tojás fehérje, 2 sz.sonka
3 dl tej turmix

4.nap

1 kanál (cukormentes!) müzli kefirrel (175gr)
2 sz. sonka 10 dkg túró, paradicsom
10 dkg csirke spenót főzelék
spenót főzelék 1 főtt tojás fehérje
turmix vízzel

5. nap

10 dkg túró körtével mix.
10 dkg túró almával mix.
15 dkg hal, fél adag rizs saláta
1 natur activia, 6-8 szem mogyoró
3 dl tej turmix

Címkék: diétás étrend

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr393360472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2011.11.09. 11:48:00

Ez vacsoráig nekem nagyon tetszik, még több is, mint amiket én szoktam enni, de hogy lehet kibírni a vacsorát csak turmixszal, rendes, szilárd kaja nélkül? Sokaknál láttam, hogy hasonló elveket követnek, hogy bírjátok ki? Nekem pont a vacsora a kritikus: ha nem eszek este viszonylag normális kaját (azaz legalább abonettet valami jó ízű feltéttel), akkor tuti elcsábulok valami sokkal rosszabbra :(

laurelei 2011.11.09. 13:22:42

Nagyon jó! Tuti fogyás...Mit jelent a tej-turmix vagy a tej-víz turmix?

laurelei 2011.11.09. 13:26:11

Ha zöldségköretet, spenótot ír, az mennyi? Nagyon csodállak a futásért és tornáért? Kóbor ebek? Zámolyi konditerem? Erről írnál bővebben, mert én is életmódváltásra készülök és nálam a mozgás az, ami hibádzik!

benedek bence 2011.11.09. 15:20:36

@PrettyWitch: pontosan ezekért nem állsz még készen mentálisan a lifetiltre

B.-né Erika 2011.11.09. 17:28:29

@PrettyWitch: nem csábulok, pedig vacsoráztatom a gyerekeket, ilyenkor úgy nézem meg, hogy jó- e a hőmérséklet beledugom az ujjam és letörlöm :) kicsit vicces, de nem kockáztatok, hogy az ajkamhoz emeljem, közel az orromhoz..
de mindent meg lehet oldani..ha valamit kóstolni kell akkor pedig hívok segítséget, a lányomat.Ha nincs senki nem kóstolok.
Turmixra visszatérve nagyon szeretem :) nem baj, hogy nem rágom, nem szilárd.

B.-né Erika 2011.11.09. 17:39:37

@laurelei: a turmix: 30 gr vaniliás MICELLAR CASEIN + 3dl folyadék (ami lehet tej és víz különböző variációban)az én kedvencem 2 dl tej 1 dl víz VAGY 1,5 dl tej 1,5 dl víz. Zöldségköret max. 3kanál.
Ha mozogni szeretnél, fuss. Cipő fel keress foci pályát vagy füves területet, ne kifogást és 20 perc heti 3* bármikor bármilyen tempóban csak indulj! Zámolyon lesz majd konditerem nemsokára, de elég ha az én mozgásomat csinálod heti 4* a megadott módon, a köv. bejegyzésbe felteszem a skicceket. A lényeg ne halogasd, most és azonnal, kezd a diétát és mozgást!

laurelei 2011.11.09. 23:17:16

@B.-né Erika: Hát igen, igazad van én is érzem. De reggel a 6.50-es busszal megyek Fehérvárra és délután általában a 18.30-sal jövök vissza. Jó lenne futni járni, de tök sötétben nem merek elindulni a faluban. Amíg nem voltak gyerkőcök, könnyebb volt: tartottam is az 55kg-ot a 171cm-hez. Rendszeresen mozogtam, a Széchenyi úton az amazon ftnessben szinte minden nap megfordultam. Kedvencem volt a futógép, volt, hogy 1,5 órán át futottam. Aztán jött a két terhesség, toxémia, 38kg hízás és lelki nyomoronckodás...Sajna a gyerkőcöket nem tudom kire bízni, anyuék messze laknak és este amikor hazaérünk, lecke, beszélgetés, vacsi, fürdés, pakolás...22-nél előbb nem kerülök ágyba...és 5-kor kelek. Érzem, ez a 7 óra alvás is nagyon kevés...Most azon agyalok, mit tudnék tenni...

laurelei 2011.11.09. 23:21:04

@B.-né Erika: A diétádat lekoppintom és a tornádat is elkezdem szombaton...de a tuti az én állapotomban a cardio mozgás lenne, mert a nélkül nincs sok értelme...zsír ellen az az egy gyógyír...

PrettyWitch 2011.11.10. 06:36:12

@benedek bence: Én sem állítottam az ellenkezőjét :) sőt lehet, hogy soha nem is lesz ennyi önuralmam, épp ezért próbálkozom picit máshogy, ami nekem talán jobban testreszabott.
@B.-né Erika: Olyan meggyőző vagy a turmixszal kapcsolatban, hogy most már tényleg ki fogom próbálni :) Lehet csak vízzel is? (a tejet utálom)

B.-né Erika 2011.11.10. 10:47:05

@laurelei: jó! először ez a kettő,a futás pedig amikor már kevesebb kiló van már, nehogy túl terheld az ízületeket. @PrettyWitch: a vaniliás nagyon fini :) próbáld ki. Én a 4. napon csak vízzel iszom úgy is jó.
süti beállítások módosítása