Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

:) akaraterő, motiváció

2013.11.23. 09:07

szerző: B.-né Erika

T 25 mert 25 perc még nekem is belefér, még ha hajat is kell mosnom utána :)

Több REST - szünetnapot tartok, mint kellene, de csinálom, tegnap este már kimentem  nyuszikkal fürcsizni amikor meggondoltam magam és visszajöttem lenyomni  a 25 percemet, mindegy, hogy van rajtam ruha vagy nincs úgyis olyan vizes (izzadt lesz, hogy felesleges) sportmelltartó és jó cipő elengedhetetlen, a többi meg ahogy érzem :)

tegnap speed 1. volt soron, nagyon, nagyon jól esett, kellemesen lefárasztott, szeretek este tornázni.

ma LF lesz holnap cardio, beírtam a naptáramba, csak nem szeretném átfirkálni ide- oda nyilazni

a 3. hétnél tartok, csak akkor fogok a másik (beta) lépni, ha már végig tudom csinálni a gyakorlatokat rendesen, ahogy észre veszem fejlődők, jobban mennek a gyakorlatok, jobban bírom. és a húgom szerint ilyen kerek seggem még soha nem volt. Ő pedig megmondja, kertelés nélkül.

ma reggeli mérésnél 62,9 néha ráállok, :) mert úgy érzem kell.

Régen nagyon savas voltam, gyomorsav stb. szedtem is rá gyógyszert ( savtermelést gátlót ) viszont idejét nem tudom mikor kellett utoljára bevennem, nem gondoltam rá, pedig 3 éve napi szinten szednem kellett mert különben nagyon kellemetlenül éreztem magam, volt amikor 2 napig ettem - kijött, gastroenterológus - kivizsgálás- fekély gyanú) ezután jött a lisztmentes, cukormentes étrend, majd a lifetilt, tehát tényleg van benne valami, hogy életmódváltással kicsit stresszmentesebb élettel ( mozgással és zeneterápiával) kordában lehet tartani.

A lényeg csak annyi, hogy megérte, mert ez a gyomorsavas dolog nagyon megkeserítette az életem. És észrevétlenül szoktam hozzá a jóhoz, hogy már nincs. 

A napi 3 liter vizet próbálom tartani, mindenhol hagyok vizet, ha arra járok iszom :) simább a bőröm 

víz.jpg

egy kép... vigyáztam rá a hétvégén és amikor a mosdóba értem ők a barátnőivel fotót készítettek egymásról, én már majd nem aludtam, mutattam neki, hogy odabújok és alszom is, így készült ez a kép... 
bulis kép 12.jpg
kepatmeretezes_hu_buliskp13.jpgtehát a lányom és én :)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr655650736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B.-né Erika 2013.11.25. 22:54:36

@PrettyWitch: köszönöm, a múltkor sikerült olvasni a tiédet is (a blogod) én is ittam laktoherb teát, mézzel és cukorral, :)
igazából arra nincs szabály mikor tér vissza az anya a "vékony anya" szerepkörbe, de tény, hogy érdekes némely pasi hozzá állása.

Nem lesz gond kitartó vagy! És kis odafigyeléssel és mozgással meglesz, eléred azt, amit szeretnél.
Sétáljatok nagyokat, bár nem ebben a rossz időben.

Én is kibabázom magam a húgimnál, a pici Veca 6 hónapos, imádom, majd teszek is fel róla képet :)
puszi nektek, a kis nyuszinak is :)
süti beállítások módosítása