Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

szóval ismerőseim jól tudják, ha parfümériában kéne dolgozni még önkéntes munkában is tenném, nagyon szeretem az illatok varázsos világát és a parfüm -az illat- mindent elárul a viselőjéről vagy ép a hangulatáról, most vettem, már imádom, AVON only imagine...

íme:

1154256.jpg

Only Imagine az üvegcséje egy elíxir flaskájára emlékeztet, amit egy csodás bazsarózsa csokor zár le. Pink szivárványszínben játszó árnyalatai az illat romantikus mivoltára utalnak. :) szeretem, most ilyen vagyok.

futásom:

14-én 1. többször sétálva 2,20 km

15-én szülinapom 34 vagyok 2 * is kimentem 1,25 km, közben felhívott a lányom és mentem érte a kórházba, így abbamaradt, majd 4,46 km jól esett, 17-kor

16-án 2,20 km -izomlázam volt :) rövid futásra sikeredett 

17-én, ma inkább fegyencedzés gyakorlatait csináltam, 1 km bemelegítésnek jó volt :) 

18- holnap - már le van fixálva megyünk, a gyerekeket nem viszem a futásra majd utána, úgy nem lehet futni, hogy ott vannak.... de olyan édesek fogócskázunk, focizunk, ugrálunk kerekezünk (átfordulunk a kezünkön) ők bukfenceznek, VÉGRE JÓ IDŐ, nem is megy a suli, tanulás..

holnap szociális munka dolgozat még semmit nem tanultam.. :(( 21 óra van ( legszívesebben insanityznék vagy hullahoppoznék, de tanulni ) ..

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr815232149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nitrosys 2013.04.19. 16:22:10

Szia, (még benne vagyunk a 8 napban) BOLDOG Szülinapot!!!!!
-szerdán először voltam kint futni 1,4 km ment ,de csak úgy hogy 1 perc futás 0,5 perc pihenő 700- m ig, utána muszály volt 1 perces pihenőket tartanom.
- mi baja a lányodnak ,hogy kórházban volt?
- hogy sikerült ma a dolgozat?

B.-né Erika 2013.04.22. 19:45:09

@nitrosys: köszönöm szépen :)
a lányok akiket olvasok, kezdő futás tervet csinálják
1. hét 1 perc futás - 2 perc séta 8*
2. hét 1 perc futás - 1 perc séta 8*
szóval ügyes vagy, ne hagyd abba, ha sétálni kell hát sétálni kell, az is hatásos.
A lányom mononukleózisos, Epstein - barr vírus, Pfeifer-féle mirigy láz - sok név egy betegség... alakul, még elég fáradékony, viszont holnap iskola, és év végéig felmentve torna óra alól (mert lépmegnagyobbodás és májmegnagyobbodással is jár, ez a vírus :(( )
Dolgozat még nincs javítva, viszont ma is írtam egy modulzárót és az nagyon jól sikerült :)
Más naponta fogsz futni, harmad naponta?
figyelj a légzésre is.
süti beállítások módosítása